MARKETING DLA NIE MARKETERÓW

pictorialcic_01pl

 

MARKETING DLA NIE MARKETERÓW

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

 

Lokalizacje i daty szkolenia:

Termin Tytuł szkolenia Język Miasto Czas trwania Opłata netto
MARKETING DLA NIE MARKETERÓW Polski Poznań 1 dzień PLN 1000

O szkoleniu:

Chciałbyś efektywniej współpracować z działem marketingu?

Zamierzasz lepiej poznać specyfikę tego obszaru pracy?

A może Twoim celem jest uruchomienie pracy zintegrowanej?

To szkolenie to dobry początek burzenia mitów i stereotypowego podejścia do marketingu. To również trening budowania dojrzałości w podejściu do pracy zintegrowanej.

marketing-dla-nie-marketerow-grafika2

Cel szkolenia:

Jego uczestnicy dowiedzą się, jak we współczesnej organizacji definiowane są zadania i cele marketingowe. Czym jest ta dyscyplina wiedzy i w jaki sposób przekłada się na kondycję firmy. Szkolenie odpowie na szereg ciekawych pytań:

  • Czy marketing jest źródłem kosztów czy źródłem oszczędności?
  • Co łączy, a co dzieli marketing z innymi działami w organizacji?
  • Po czym można poznać dobrego marketingowca?
  • Dlaczego warto wejść w buty Klienta?
  • Kogo należy kochać, konsumenta czy produkt?
  • Po co produktowi wartość dodana?

Program szkolenia:

cic-marketing-nie-dla-marketerow

Do kogo kierowane jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób współpracujących z działem marketingu, które chciałyby lepiej poznać i pogłębić swoją wiedzę na temat mechanizmu i podstawowych metod działania tej branży. Szkolenie w szczególności dedykowane jest kadrze zarządzającej, w tym działom: R&D, sprzedaży, zakupów, jakości, a także pracownikom zakładów produkcyjnych.

Agenda:

10:00 – 11:00 Marketing. Koszt, inwestycja czy źródło oszczędności?

  •         Rola i znaczenie we współczesnej organizacji
  •         Rodzaje działań marketingowych

Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia. Czy więcej nas łączy, czy dzieli?

  •         Niewidzialny mur między Marketingiem, R&D i Sprzedażą
  •         Skuteczny dialog i sprawna komunikacja

Dobry marketingowiec. Po czym go poznasz?

  •         5 podstawowych umiejętności dobrego marketingowca
  •         3 cechy cenione najwyżej przez działy współpracujące
11:00 – 11:05 Przerwa
11:05 – 12:15 Strategia marketingowa. Jak ma się Power Point do życia?

  •         Cele i kluczowe elementy
  •         Korzyści dla organizacji

Wejść w buty klienta. Po co to robić?

  •         Definiowanie grupy docelowej
  •         Święty Graal marketingowców
  •         Mapa Empatii (warsztat)
12:15 – 12:20 Przerwa
12:20 – 13:20 Centrum zainteresowania. Kochać konsumenta czy produkt?

  •         Analiza potrzeb i oczekiwań
  •         Segmentacja klienta

Marketingowe instrumenty oddziaływania. Co wybrać?

  •         Marketing-mix
  •         Wybór właściwej metody i narzędzi marketingowych
13:20 – 14:00 Lunch
14:00 – 15:25 Na placu budowy przewagi konkurencyjnej. Jak się wyróżnić?

  •         Prawo percepcji
  •         Prawo zasobów

Wartość dodana. Czemu służy i jak ją zdefiniować?

  •         USP, RTB
  •         Komunikacja wyróżników (warsztat)

Pogoń za rzeczywistością. Jaką transformację przechodzi marketing?

  •         Marketing 1.0, 2.0 i 3.0
  •         Transformacja cyfrowa
15:25 – 15:30 Przerwa
15:30 – 16:00 Marketingowe mity. W co nie warto wierzyć?

  •         5 najpopularniejszych mylnych przekonań

Z perspektywy działów współpracujących. O co powinieneś zapytać marketing?

  •         5 kluczowych pytań
  •         Brief produktowy (warsztat)

Grupy:

Szkolenie odbywa się w grupach od 8 do 15 osób. Szkolenie przeprowadzane jest w języku polskim.

Czas trwania: 1 dzień

Prowadzi:

sylwiapiskulska

Sylwia Piskulska

Pictorial

Mentalnie

Sylwia wierzy, że dobry projekt zaczyna się od wielkiej koncepcji. Lubi wspiąć się wyżej, by zyskać szerszą perspektywę. Myśli pytaniami, bo działają na nią jak napęd. Prowadzą do najlepszych rozwiązań  – prostych i adekwatnych do potrzeb Klienta.

Sylwia jest głęboko przekonana, że wyjście poza strefę komfortu bywa konieczne. Pozwala to w pełni wykorzystać potencjał naszego umysłu. To niełatwa, ale czasem jedyna słuszna droga. Wierzy, że właściwe odpowiedzi czekają poza murem naszych przyzwyczajeń i schematów myślowych. Pomaga pokonać ten mur i ruszyć naprzód bez krępujących obciążeń.

Empirycznie

Sylwia jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 16 lat zajmuje się marketingiem. To jej silna strona! Współtworzyła ponad 60 brandów i przyczyniła się do wdrożenia niemal 3000 produktów. Pracowała w polskich i międzynarodowych grupach. Jej koncepcje zyskały wyróżnienia konkursowe i uznanie w branży. Zawodowy warsztat wzbogaca jako Mentor w Programie Mentoringowym Fundacji Liderek Biznesu.

Opłata szkoleniowa: 

1000 zł netto  +  23% VAT (w Polsce)

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat.

Rejestracja:

Aby się zarejestrować należy wypełnić formularz zgłoszeniowy:

FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE

Inne szkolenia godne uwagi:

SZKOLENIE SENSORYCZNE I Podstawy analizy sensorycznej

 

SZKOLENIE SENSORYCZNE II Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych

 

WARSZTATY SENSORYCZNE

 

CONSUMER INSIGHT: SENSORY & CONSUMER BEHAVIOUR WORKSHOP Implicit and explicit research methods and techniques

 

INNOWACYJNA ŚCIEŻKA Etapy rozwoju produktu

 

DZIAŁANIA MARKETINGOWE W PROCESIE ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!