SZKOLENIE SENSORYCZNE I

cic-szkolenie-sensoryczne-i

 

SZKOLENIE SENSORYCZNE I
Podstawy analizy sensorycznej

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

 

Lokalizacje i daty szkolenia:

4.04.2019 SZKOLENIE SENSORYCZNE I Podstawy analizy sensorycznej Polski Poznań 1 dzień PLN 800
16.05.2019 SZKOLENIE SENSORYCZNE I Podstawy analizy sensorycznej Polski Poznań 1 dzień PLN 800
19.09.2019 SZKOLENIE SENSORYCZNE I Podstawy analizy sensorycznej Polski Poznań 1 dzień PLN 800

O szkoleniu:

Szkolenie „Podstawy analizy sensorycznej”. Każda firma pragnie posiadać wyjątkowe produkty, po które chętnie i często wracają wierni konsumenci, ale nie każdej się to udaje.

Na rynku obecnie funkcjonuje wiele podobnych, bądź identycznych produktów, które są często powieleniem  produktów oferowanych przez większe i silniejsze firmy. Często sama marka nie gwarantuje sukcesu, ponieważ niesmaczny produkt, kiepskiej jakości, nie ma prawa przetrwać na rynku.

Dziś, poza marką, liczy się sam produkt i jego jakość! Dlatego tak ważna jest wiedza na temat analizy sensorycznej i wykonania poprawnej oceny organoleptycznej, aby poprawnie  wykonywać obiektywne oceny podczas opracowywania nowego produktu, w trakcie jego monitorowania na rynku celem zachowania  jakości. Niezmiernie istotna jest to wiedza w branży spożywczej i kosmetycznej!

Na szkoleniu „Podstawy analizy sensorycznej” uczestnicy zdobędą podstawowe wiadomości z zakresu analizy sensorycznej, a także zostaną wprowadzeni w tajniki przeprowadzania poprawnej oceny organoleptycznej pod okiem doświadczonego sensoryka.

cic-szkolenie-sensoryczne-i-opis

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z tematyką i podstawowymi pojęciami sensorycznymi.

Program szkolenia:

program szkolenie sensoryczne I

Agenda:

10:00 – 11:00 Sensoryka jako nauka

11:00 – 12:00 Ludzkie zmysły

12:00 – 13:00 Lunch

13:00 – 14:00 Podstawowe metody analizy sensorycznej i ich zastosowanie

14:00 – 14:30 Zasady degustacji

14:30 – 15:00 Plan badania produktów

Do kogo kierowane jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób związanych z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a w szczególności dla kadry zarządzającej, technologów żywności, pracowników marketingu, działu jakości, laboratoriów zakładowych, handlowców jak i pracowników związanych z organoleptyczną oceną produktów w zakładach produkcyjnych.

Na szkoleniu uczestnik pozna:

  • podstawy analizy sensorycznej, definicje i terminologię
  • zasady wykonania badań sensorycznych i przygotowania próbek
  • czynniki wpływające na wiarygodność wyników
  • zasady rekrutacji i weryfikacja zespołu sensorycznego
  • podstawowe metody analizy sensorycznej i ich zastosowanie
  • zasady obowiązujące podczas wykonywania poprawnej degustacji sensorycznej
  • plan badania produktu – połączenie badań sensorycznych z badaniami konsumenckimi

Grupy:

Szkolenie odbywa się w grupach od 8 do 15 osób.

Czas trwania: 1 dzień

Prowadzi:

Agata Markiewicz (3)

Agata Markiewicz

Consumer Insight Consulting

  • analityk i specjalista do spraw badań produktów i badania potrzeb konsumentów, biegła
    w metodologii jakościowej i ilościowej
  • doświadczenie w zakresie wiedzy sensorycznej i nauki o konsumentach zdobyła pracując w branży FMCG, a także na szkoleniach odbytych w Europie (Niemcy, Holandia, Anglia, Francja)
  • pracowała w przemyśle spożywczym dla firm jak Unilever czy Heinz, w działach badania i rozwój (R&D) i marketingu
  • jest konsultantką i założycielką firmy Consumer Insight Consulting oferującej konsultacje pod względem doboru innowacyjnych „skrojonych na miarę” badań produktowych, aby odpowiadały one jak najlepiej potrzebom konsumentów w ramach: metod sensorycznych, badań jakościowych, badań ilościowych

Opłata szkoleniowa: 

PLN 800 netto  +  23% VAT (w Polsce)

EUR 450 netto + VAT (poza Polską)

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat.

Rejestracja:

Aby się zarejestrować należy wypełnić formularz zgłoszeniowy:

FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE

Szkolenie to jest również dostępne w postaci szkolenia dla firm i może być zamawiane bezpośrednio przez firmy. Proszę sprawdzić naszą sekcję:

SZKOLENIA DLA FIRM 

Inne szkolenia godne uwagi:

SZKOLENIE SENSORYCZNE II Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych

 

WARSZTATY SENSORYCZNE

 

CONSUMER INSIGHT: SENSORY & CONSUMER BEHAVIOUR WORKSHOP Implicit and explicit research methods and techniques

 

INNOWACYJNA ŚCIEŻKA Etapy rozwoju produktu

 

MARKETING DLA NIE MARKETERÓW

 

DZIAŁANIA MARKETINGOWE W PROCESIE ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!