SZKOLENIE SENSORYCZNE II

cic-szkolenie-sensoryczne-ii

 

SZKOLENIE SENSORYCZNE II
Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

 

Lokalizacje i daty szkolenia:

8.04.2019 SZKOLENIE SENSORYCZNE II Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych Polski Poznań 1 dzień PLN 1000
20.05.2019 SZKOLENIE SENSORYCZNE II Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych Polski Poznań 1 dzień PLN 1000
23.09.2019 SZKOLENIE SENSORYCZNE II Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych Polski Poznań 1 dzień PLN 1000

Szkolenie „Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych”.O szkoleniu:

Dziś, poza marką, liczy się sam produkt i jego jakość! Coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na sam produkt, jego jakość, a także coraz częściej skład.

Czy podczas zakupów, czy jedzenia konsumenci zwracają uwagę na markę?

Tak, ale nie tylko. Oceniają oni także sam produkt: jego wygląd, zapach, smak, konsystencje, itd. Dlatego tak ważna jest wiedza na temat analizy sensorycznej, wykonania poprawnej oceny organoleptycznej, ale również zastosowania metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych. Niezmiernie istotna jest to wiedza w branży spożywczej!

Na szkoleniu „Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych” uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu zastosowania metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych.

cic-szkolenie-sensoryczne-ii-opis

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z tematyką zastosowania metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych.

Program szkolenia:

cic-program-szkolenie-sensoryczne-ii

Agenda:

10:00 – 11:00 Podstawowe zasady analizy sensorycznej

11:00 – 12:30 Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych część I

12:30 – 13:30 Lunch

13:30 – 16:00 Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych część II

Do kogo kierowane jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób związanych z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a w szczególności dla kadry zarządzającej, technologów żywności, pracowników marketingu, działu jakości, laboratoriów zakładowych, handlowców jak i pracowników związanych z organoleptyczną oceną produktów w zakładach produkcyjnych.

Na szkoleniu uczestnik pozna:

  • podstawowe zasady przygotowania i realizacji ocen sensorycznych
  • metody sensoryczne stosowane w ocenie produktów żywnościowych – przykłady i zastosowanie
  • zasady interpretacji wyników dla wybranych metod analizy sensorycznej:
    • Metody RÓŻNICOWE – METODA TRÓJKĄTOWA, PARZYSTA, DUO-TRIO
    • Metoda PUNKTOWA
    • Metoda SZEREGOWANIA
    • Metoda SKALOWANIA

A także uczestnik:

  • otrzyma praktyczne wskazówki realizacji badań z zastosowaniem określonych metody
  • weźmie udział w praktycznych zadaniach z zastosowanie wybranych metod

Stopień zaawansowania szkolenia:

Dobrze, aby uczestnicy szkolenia posiadali podstawową wiedzę na temat analizy sensorycznej.  Zalecane jest wcześniejsze wzięcie udziału w szkoleniu sensorycznym I: Podstawy analizy sensorycznej lub warsztatach sensorycznych: Podstawy analizy sensorycznej & weryfikacja wrażliwości sensorycznej organizowanych również przez firmę Consumer Insight Consulting w ramach szkoleń otwartych.

Grupy:

Szkolenie odbywa się w grupach od 8 do 15 osób.

Czas trwania: 1 dzień

Prowadzi:

Agata Markiewicz (3)

Agata Markiewicz

Consumer Insight Consulting

  • analityk i specjalista do spraw badań produktów i badania potrzeb konsumentów, biegła
    w metodologii jakościowej i ilościowej
  • doświadczenie w zakresie wiedzy sensorycznej i nauki o konsumentach zdobyła pracując w branży FMCG, a także na szkoleniach odbytych w Europie (Niemcy, Holandia, Anglia, Francja)
  • pracowała w przemyśle spożywczym dla firm jak Unilever czy Heinz, w działach badania i rozwój (R&D) i marketingu
  • jest konsultantką i założycielką firmy Consumer Insight Consulting oferującej konsultacje pod względem doboru innowacyjnych „skrojonych na miarę” badań produktowych, aby odpowiadały one jak najlepiej potrzebom konsumentów w ramach: metod sensorycznych, badań jakościowych, badań ilościowych

Opłata szkoleniowa: 

PLN 1000 netto  +  23% VAT (w Polsce)

EUR 600 netto + VAT (poza Polską)

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat.

Rejestracja:

Aby się zarejestrować należy wypełnić formularz zgłoszeniowy:

FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE

Szkolenie to jest również dostępne w postaci szkolenia dla firm i może być zamawiane bezpośrednio przez firmy. Proszę sprawdzić naszą sekcję:

SZKOLENIA DLA FIRM 

Inne szkolenia godne uwagi:

SZKOLENIE SENSORYCZNE I Podstawy analizy sensorycznej

 

WARSZTATY SENSORYCZNE

 

CONSUMER INSIGHT: SENSORY & CONSUMER BEHAVIOUR WORKSHOP Implicit and explicit research methods and techniques

 

INNOWACYJNA ŚCIEŻKA Etapy rozwoju produktu

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!