WARSZTATY SENSORYCZNE

cic-warsztaty-sensoryczne

 

WARSZTATY SENSORYCZNE
Podstawy analizy sensorycznej
& weryfikacja wrażliwości sensorycznej

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

 

Lokalizacje i daty szkolenia:

5.04.2019 WARSZTATY SENSORYCZNE Polski Poznań 1 dzień PLN 1000
17.05.2019 WARSZTATY SENSORYCZNE Polski Poznań 1 dzień PLN 1000
20.09.2019 WARSZTATY SENSORYCZNE Polski Poznań 1 dzień PLN 1000


O szkoleniu:

Na rynku obecnie funkcjonuje wiele podobnych, bądź identycznych produktów, które są często powieleniem produktów oferowanych przez większe i silniejsze firmy. Często sama marka nie gwarantuje sukcesu, ponieważ niesmaczny produkt, kiepskiej jakości, nie ma prawa przetrwać na rynku. Warsztaty sensoryczne „Podstawy analizy sensorycznej & weryfikacja wrażliwości sensorycznej”. Każda firma pragnie posiadać wyjątkowe produkty, po które chętnie i często wracają wierni konsumenci, ale nie każdej się to udaje.

Dziś, poza marką, liczy się sam produkt i jego jakość! Dlatego tak ważna jest wiedza na temat analizy sensorycznej i wykonania poprawnej oceny organoleptycznej, aby poprawnie wykonywać obiektywne oceny podczas opracowywania nowego produktu, w trakcie jego monitorowania na rynku celem zachowania jakości. Niezmiernie istotna jest to wiedza w branży spożywczej i kosmetycznej!

Na warsztatach sensorycznych „Podstawy analizy sensorycznej & weryfikacja wrażliwości sensorycznej” uczestnicy zdobędą podstawowe wiadomości z zakresu analizy sensorycznej, a także zostaną wprowadzeni w tajniki przeprowadzania poprawnej oceny organoleptycznej pod okiem doświadczonego sensoryka oraz będą mieli okazję uczestniczyć w przygotowanej profesjonalnie degustacji sensorycznej połączonej z obiektywną oceną organoleptyczną.

Niebywałym atutem warsztatów jest możliwość wzięcia udziału w profesjonalnych testach sensorycznych mających na celu weryfikację wrażliwości sensorycznej poszczególnych osób zakończonych indywidualną oceną wrażliwości sensorycznej, która zostanie przygotowana i przesłana po zajęciach.

cic-warsztaty-sensoryczne-opis

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z tematyką i podstawowymi pojęciami sensorycznymi, zapoznanie z prawidłowymi zasadami przeprowadzania oceny organoleptycznej w teorii i praktyce, a także zweryfikowanie indywidualnej wrażliwości sensorycznej poszczególnych uczestników zakończonych oceną.

Program szkolenia:

cic-warsztaty-sensoryczne-program

Agenda:

10:00 – 11:00 Podstawy analizy sensorycznej część I

11:00 – 13:20 Testy sensoryczne

13:20 – 14:00 Lunch

14:00 – 14:30 Podstawy analizy sensorycznej część II

14:30 – 15:30 Zasady degustacji

15:30 – 16:00 Plan badania produktów

Do kogo kierowane jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób związanych z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a w szczególności dla kadry zarządzającej, technologów żywności, pracowników marketingu, działu jakości, laboratoriów zakładowych, handlowców jak i pracowników związanych z organoleptyczną oceną produktów w zakładach produkcyjnych.

Na szkoleniu uczestnik pozna:

  • podstawy analizy sensorycznej, definicje i terminologię
  • zasady wykonania badań sensorycznych i przygotowania próbek
  • czynniki wpływające na wiarygodność wyników
  • zasady rekrutacji i weryfikacja zespołu sensorycznego
  • podstawowe metody analizy sensorycznej i ich zastosowanie
  • zasady obowiązujące podczas wykonywania poprawnej degustacji sensorycznej
  • plan badania produktu – połączenie badań sensorycznych z badaniami konsumenckimi

A także uczestnik:

  • przejdzie przez weryfikację sensoryczną w zakresie zmysłu smaku, węchu, czucia i wzroku
  • samodzielnie dokona poprawnej oceny sensorycznej od 3 do 5 produktów zgodnie z zasadami poznanymi podczas części teoretycznej

Grupy:

Szkolenie odbywa się w grupach od 8 do 12 osób.

Czas trwania: 1 dzień

Prowadzi:

Agata Markiewicz (3)

Agata Markiewicz

Consumer Insight Consulting

  • analityk i specjalista do spraw badań produktów i badania potrzeb konsumentów, biegła
    w metodologii jakościowej i ilościowej
  • doświadczenie w zakresie wiedzy sensorycznej i nauki o konsumentach zdobyła pracując w branży FMCG, a także na szkoleniach odbytych w Europie (Niemcy, Holandia, Anglia, Francja)
  • pracowała w przemyśle spożywczym dla firm jak Unilever czy Heinz, w działach badania i rozwój (R&D) i marketingu
  • jest konsultantką i założycielką firmy Consumer Insight Consulting oferującej konsultacje pod względem doboru innowacyjnych „skrojonych na miarę” badań produktowych, aby odpowiadały one jak najlepiej potrzebom konsumentów w ramach: metod sensorycznych, badań jakościowych, badań ilościowych

Opłata szkoleniowa: 

PLN 1000 netto  +  23% VAT (w Polsce)

EUR 650 netto + VAT (poza Polską)

Cena zawiera: uczestnictwo w warsztatach, udział w testach sensorycznych i przygotowanie indywidualnej oceny wrażliwości sensorycznej dla każdego uczestnika, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat.

Rejestracja:

Aby się zarejestrować należy wypełnić formularz zgłoszeniowy:

FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE

Szkolenie to jest również dostępne w postaci szkolenia dla firm i może być zamawiane bezpośrednio przez firmy. Proszę sprawdzić naszą sekcję:

SZKOLENIA DLA FIRM 

Inne szkolenia godne uwagi:

SZKOLENIE SENSORYCZNE I Podstawy analizy sensorycznej

 

SZKOLENIE SENSORYCZNE II Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych

 

CONSUMER INSIGHT: SENSORY & CONSUMER BEHAVIOUR WORKSHOP Implicit and explicit research methods and techniques

 

INNOWACYJNA ŚCIEŻKA Etapy rozwoju produktu

 

MARKETING DLA NIE MARKETERÓW

 

DZIAŁANIA MARKETINGOWE W PROCESIE ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!