PROJEKTOWANIE KOMPLEKSOWYCH BADAŃ W RAMACH PRODUKTU

Firma Consumer Insight Consulting oferuje projektowanie kompleksowych badań w ramach produktu (badań konsumenckich i sensorycznych) pod indywidualne wymagania Klienta na każdym etapie projektu – od szukania pomysłu na nowy produkt, aż do momentu wycofania produktu z rynku dla różnych inicjatyw w biznesie.

projektowanie badań CIC

Posiadamy umiejętność zrozumienia, oceny projektu i zarządzania nim zarówno od strony badawczej jak i biznesowej. Ze względu na swoje doświadczenie dysponujemy wiedzą na temat szerokiej gamy badań (badania sensoryczne, badania konsumenckie jakościowe ilościowe dedykowane poszczególnym celom biznesowym, zgodne z oczekiwaniami działów R&D, marketingu, zapewnienia jakości, sensoryki, a także na potrzeby zarządu).

Potrafimy przełożyć wyniki badań konsumenckich na jasne rekomendacje (szybkie, a zarazem konkretne wskazówki) napisane zrozumiałym językiem technicznym, którym posługują się działy R&D, szczególnie deweloperzy i Projekt Liderzy.

inicjatywy w biznesie CIC