• O SZKOLENIU
  • DLA KOGO?
  • PROGRAM
  • AGENDA
  • REJESTRACJA
CEL SZKOLENIA

przybliżenie uczestnikom tematyki i podstawowych pojęć takich jak:  „insight”, „consumer insight”, a także „consumer technical insight” oraz narzędzi do ich poszukiwania, a także pokazanie, co można z nimi zrobić, jak prowadzić swój biznes wykorzystując trafne spostrzeżenia wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i niewypowiedzianym życzeniom konsumentów stając się dzięki temu pionierem i skutecznie rozwijając swój biznes.

INSIGHT, CONSUMER INSIGHT a czasem nawet CONSUMER TECHNICAL INSIGHT – czyli tak właściwie co?

Czego chcą konsumenci?

Czym są „insighty”, jak są one wykrywane i jak te „insighty” są wykorzystywane?

Jak mogą być opracowane skuteczne działania marketingowe ze spostrzeżeń konsumentów –„consumer insightów”?

Jakie są rodzaje spostrzeżeń?

Prowadzenie biznesu przy użyciu trafnych spostrzeżeń – dlaczego jest to ogromnie ważne i jak to dobrze robić?

Czym jest Consumer Technical Insight? Dlaczego CTI jest tak bardzo ważny w procesie wdrażania nowego produktu na rynek?

Jak insighty są wykorzystywane do rozwoju nowych produktów/ulepszania obecnych?

Jeżeli również Ciebie nurtują te pytania i chciałbyś dowiedzieć się więcej na ten temat w praktyczny i zrozumiały sposób, a dodatkowo dowiedzieć się więcej na temat metodologii CTI to właśnie to szkolenie będzie idealne dla Ciebie.

Serdecznie zapraszamy!

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które pragną dowiedzieć się więcej na temat takich pojęć jak „insight”, „consumer insight”, a także „consumer technical insight”, a w szczególności dla kadry zarządzającej, działu r&d, pracowników marketingu, działu jakości, handlowców.

Na szkoleniu uczestnik:

  • pozna co to jest „insight”, „consumer insight”, a także „consumer technical insight”, definicje i terminologię
  • dowie się, jak i gdzie szukać „insightów”, pozna ich rodzaje i jak je weryfikować
  • zdobędzie wiedzę na temat narzędzi i umiejętności w celu wykrycia spostrzeżeń
  • kierowanie biznesem dzięki spostrzeżeniom („leading with insight”)
  • dowie się, jak stać się bardziej wnikliwym, aby osiągnąć sukces
  • otrzyma praktyczną wiedzę na temat metodologii CTI – Consumer Technical Insight do wykorzystania w swojej pracy
  • pozna przykłady biznesowe
  • przejdzie przez praktyczne ćwiczenia
11

Insight

22

Consumer Insight

33

Consumer Technical Insight

09:00 - 12:0009:00 - 12:00

Insight

  • Co to są „insighty”? Skąd je brać? Jakie są „insighty”? Jak je wykryć?
  • Trendy, badania, źródła informacji.
  • Jak są one zbudowane? Jak je napisać? Jak ich używać?
  • Case study
  • Praktyczne ćwiczenia
12:00 - 13:0012:00 - 13:00

Lunch

13:00 - 15:0013:00 - 15:00

Consumer Insight

  • Czego chcą konsumenci?
  • Czym są spostrzeżenia konsumenckie?
  • Niejawność „insightów”
  • Jak i gdzie znaleźć trafne spostrzeżenia konsumenckie?
  • Od informacji do praktycznego wykorzystania konsumenckiego spostrzeżenia
  • Case study
  • Praktyczne ćwiczenia
15:00 - 16:0015:00 - 16:00

Consumer Technical Insight

  • Czym jest Technical Consumer Insight? Dlaczego jest on tak bardzo ważny w procesie wdrażania nowego produktu na rynek?
  • Jak „insighty” są wykorzystywane do rozwoju nowych produktów/ulepszania obecnych?
  • Metodologia CTI
  • Case study

Poznaj warunki rejestracji i wypełnij odpowiednio formularz zgłoszeniowy:

PRZEJDŹ

TERMINARZ

Wkrótce dostępne

DODATKOWE INFORMACJE

Koszt

1400 zł

Grupy

8-20 osób

Czas trwania

1 dzień

Prowadząca