Szkolenie Sensoryczne I: Podstawy analizy sensorycznej, Poznań

Szkolenie Sensoryczne I: Podstawy analizy sensorycznej, Poznań

  • O SZKOLENIU
  • DLA KOGO?
  • PROGRAM
  • REJESTRACJA
CEL SZKOLENIA

zaznajomienie uczestników z tematyką i podstawowymi pojęciami sensorycznymi

Każda firma pragnie posiadać wyjątkowe produkty, po które chętnie i często wracają wierni konsumenci, ale nie każdej się to udaje.

Na rynku obecnie funkcjonuje wiele podobnych, bądź identycznych produktów, które są często powieleniem produktów oferowanych przez większe i silniejsze firmy. Często sama marka nie gwarantuje sukcesu, ponieważ niesmaczny produkt, kiepskiej jakości, nie ma prawa przetrwać na rynku.

Dziś, poza marką, liczy się sam produkt i jego jakość! Dlatego tak ważna jest wiedza na temat analizy sensorycznej i wykonania poprawnej oceny organoleptycznej, aby poprawnie wykonywać obiektywne oceny podczas opracowywania nowego produktu, w trakcie jego monitorowania na rynku celem zachowania jakości. Niezmiernie istotna jest to wiedza w branży spożywczej i kosmetycznej!

Na szkoleniu „Podstawy analizy sensorycznej” uczestnicy zdobędą podstawowe wiadomości z zakresu analizy sensorycznej, a także zostaną wprowadzeni w tajniki przeprowadzania poprawnej oceny organoleptycznej pod okiem doświadczonego sensoryka.

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób związanych z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a w szczególności dla kadry zarządzającej, technologów żywności, pracowników marketingu, działu jakości, laboratoriów zakładowych, handlowców jak i pracowników związanych z organoleptyczną oceną produktów w zakładach produkcyjnych.

Na szkoleniu uczestnik pozna:

  • podstawy analizy sensorycznej, definicje i terminologię
  • zasady wykonania badań sensorycznych i przygotowania próbek
  • czynniki wpływające na wiarygodność wyników
  • zasady rekrutacji i weryfikacja zespołu sensorycznego
  • podstawowe metody analizy sensorycznej i ich zastosowanie
  • zasady obowiązujące podczas wykonywania poprawnej degustacji sensorycznej
  • plan badania produktu – połączenie badań sensorycznych z badaniami konsumenckimi
11

Sensoryka jako nauka

22

Ludzkie zmysły

33

Podstawowe metody analizy sensorycznej i ich zastosowanie

44

Zasady degustacji

55

Plan badania produktów

Poznaj warunki rejestracji i wypełnij odpowiedni formularz zgłoszeniowy:

PRZEJDŹ

Harmonogram / Schedule

10:00 - 11:00
Sensoryka jako nauka
11:00 - 12:00
Ludzkie zmysły
12:00 - 13:00
Lunch
13:00 - 14:00
Podstawowe metody analizy sensorycznej i ich zastosowanie
14:00 - 14:30
Zasady degustacji
14:30 - 15:00
Plan badania produktów
Tagi:

Data / Date

28. 11. 2020

Czas / Time

10:00 - 15:00

Koszt / Cost

1000 zł

Język / Language

Polish/Polski

Lokalizacja / Location

Poznań
Agata Markiewicz

Prowadząca / Trainer:

Agata Markiewicz
 
+48 731 709 777
 
office@consumer-insight.pl