INNOWACYJNA ŚCIEŻKA

cic-innowacyjna-sciezka

 

INNOWACYJNA ŚCIEŻKA
Etapy rozwoju produktu

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

 

Lokalizacje i daty szkolenia:

Termin Tytuł szkolenia Język Miasto Czas trwania Opłata netto
  INNOWACYJNA ŚCIEŻKA Etapy rozwoju produktu Polski Poznań 1 dzień PLN 1000

O szkoleniu:

Co to jest innowacyjna ścieżka?

Każda firma funkcjonuje w zmiennym otoczeniu, a jego dynamika zależy od wielu czynników. Bezpośredni wpływ na każde przedsiębiorstwo ma mikrootoczenie, czyli czynniki konkurencyjne, branżowe, sektorowe, ale także makrootoczenie, czyli czynniki demograficzne, ekonomiczne, polityczno-prawne, społeczno-kulturowe, techniczne, a także przyrodnicze. Dlatego w dzisiejszych czasach nie jest możliwa sytuacja, iż jakiekolwiek przedsiębiorstwo pozostanie w otoczeniu statycznym przez dłuższy czas, gdyż ciągle będzie ono poddawane zmianom. Co za tym idzie przedsiębiorstwa konkurują między sobą wdrażając nowe produkty.

Ale czy zawsze muszą być one innowacyjne i co kryje się dziś pod pojęciem „innowacja”?

Czy budowanie planu badawczego ma sens?

Kto odpowiada za innowacje w przedsiębiorstwie i skąd się biorą?

Na naszym szkoleniu chcemy podjeść do tematu innowacji od strony pracy nad nowymi produktami, sposobu ich opracowywania i zaangażowania poszczególnych działów. Wierzymy, że szybkość reakcji i wprowadzanie produktów na rynek ma znaczenie. Praca nad nowymi produktami to ciągły cykl, który się nie kończy.

Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć na szkoleniu zatytułowanym: INNOWACYJNA ŚCIEŻKA.

Dzięki temu szkoleniu w przyszłości Państwa praca na nowym produktem będzie bardziej ustrukturyzowana, przebiegnie dużo sprawniej, a Państwa produkty będą miały okazję szybciej pojawić się na rynku  i w rezultacie będą Państwo bardziej konkurencyjni!

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat  poszczególnych etapów rozwoju produktu w powiązaniu z podstawową wiedzą prowadzenia projektów nad nowymi produktami  oraz ich nazwanie. Każdy etap wymaga zdefiniowania akcji oraz zadań, a także zakłada współpracę pomiędzy różnymi funkcjami w firmie. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość przejścia poprzez poszczególne etapy w sposób jasny oraz poznają narzędzia pomagające wdrożyć plan innowacyjny u siebie w przedsiębiorstwie.

Program szkolenia:

cic-innowacyjna-sciezka

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest dla wszystkich, którzy pracują nad rozwojem nowych produktów o różnych funkcjach w przedsiębiorstwie. Szkolenie będzie szczególnie pomocna dla Technologów produktu, marketing product managerów, kierowników działu badań i rozwoju, kierowników działu marketingu.

Na szkoleniu uczestnik pozna:

  • podstawowe zagadnienia projektowe
  • pozna innowacyjną ścieżkę i poszczególne etapy rozwoju produktu w powiązaniu z podstawową wiedzą prowadzenia projektów nad nowymi produktami oraz ich nazwanie
  • przejdzie przez poszczególne etapy ścieżki innowacyjnej poznając w ten sposób jej tajniki, czyli jakie są wymagane akcje, z jakimi działami należy podjąć współpracę, aby proces rozwoju produktu przebiegał planowo i szybko, o czym należy koniecznie pamiętać przy planowaniu innowacji
  • pozna narzędzia pomagające wdrożyć plan innowacyjny u siebie w przedsiębiorstwie
  • weźmie udział w praktycznych zadaniach (business cases) pozwalających lepiej zrozumieć, przyswoić i dzięki temu zapamiętać poznany proces opracowywania nowego produktu

Agenda:

10:00 – 11:00
  • Jak rozumiemy innowacje
  • Co to jest innowacyjna ścieżka i jej  struktura
  • Kto jest kim w procesie
  • Koordynowanie procesu innowacji oraz decyzyjność
11:00 – 12:15
  • Projektowanie Innowacyjnej ścieżki z nazwaniem etapów
  • Funkcje
12:15 – 13:20
  • Generowanie pomysłów (kto, jak i dlaczego)
  • Projektowanie produktu
  • Gra
13:20 – 14:00
  • Lunch
14:00 – 15:25
  •  Testowanie produktu
  •  Wdrożenie
  •  Gra
15:25 – 16:00
  • Analiza po wdrożeniu
  • Gra

Grupy:

Szkolenie odbywa się w grupach od 8 do 15 osób. Szkolenie przeprowadzane jest w języku polskim.

Czas trwania: 1 dzień

Prowadzi:

Renata Szeptycka

Kierownik Działu Badań i Rozwoju

 z dużym doświadczeniem w pracy nad nowymi produktami zdobyte w firmach B2B i B2C w przemyśle spożywczym

  • z wykształcenia technolog żywności, zaczynała swoją karierę w dziale analizy sensorycznej, potem w technologii produktu w firmie Unilever
  • prowadziła projekty wprowadzania portfolio produktowego na rynki Europy oraz Rosji w ścisłej współpracy z działem marketingu, supply chain, oraz inwestycji dla topowych marek globalnych takich jak Heinz, czy Hellmann’s

Renata obecnie:

  • definiuje strategiczną agendę badawczą dla firmy sektora B2B
  • decyduje o projektach innowacyjnych jako strategiczny „Gate keeper” reprezentujący dział badań i rozwoju

Opłata szkoleniowa: 

1000 zł netto  +  23% VAT (w Polsce)

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat.

Rejestracja:

Aby się zarejestrować należy wypełnić formularz zgłoszeniowy:

FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE

Inne szkolenia godne uwagi:

SZKOLENIE SENSORYCZNE I Podstawy analizy sensorycznej

 

SZKOLENIE SENSORYCZNE II Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych

 

WARSZTATY SENSORYCZNE

 

INNOWACYJNA ŚCIEŻKA Etapy rozwoju produktu

 

MARKETING DLA NIE MARKETERÓW

 

DZIAŁANIA MARKETINGOWE W PROCESIE ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!