Firma Consumer Insight Consulting oferuje szkolenia, warsztaty oraz testy sensoryczne dla firm (wyjazdowe u Klienta) dedykowane dla wszystkich osób związanych z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a w szczególności dla kadry zarządzającej, technologów żywności, zespołów marketingu, pracowników działu jakości, laboratoriów zakładowych, handlowców jak i pracowników produkcyjnych.

SZYBKI KONTAKT

Adres:

Consumer Insight Consulting
ul. Koperkowa 66
62-064 Plewiska /k. Poznania

Telefon:

+48 731 709 777

SZKOLENIE SENSORYCZNE I: Podstawy analizy sensorycznej

Szkolenie sensoryczne I obejmuje podstawowe zagadnienia związane z sensoryką połączone z ćwiczeniami sensorycznymi. Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z tematyką i pojęciami sensorycznymi.

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób związanych z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a w szczególności dla kadry zarządzającej, technologów żywności, zespołów marketingu, pracowników działu jakości, laboratoriów zakładowych, handlowców jak i pracowników produkcyjnych.

Na szkoleniu uczestnik pozna:podstawy analizy sensorycznej, definicje i terminologię

  • zasady wykonania badań sensorycznych i przygotowania próbek
  • czynniki wpływające na wiarygodność wyników
  • zasady rekrutacji i weryfikacja zespołu sensorycznego
  • podstawowe metody analizy sensorycznej i ich zastosowanie
  • zasady obowiązujące podczas wykonywania poprawnej degustacji sensorycznej
  • plan badania produktu – połączenie badań sensorycznych z badaniami konsumenckimi

Szkolenie odbywa się w grupach od min. 6 do 15 osób u Klienta.

Czas trwania: 5 godzin

SZKOLENIE SENSORYCZNE II: Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych

Szkolenie sensoryczne II obejmuje zagadnienia związane z metodami analizy sensorycznej stosowanymi przy ocenie produktów żywnościowych połączone z ćwiczeniami sensorycznymi.

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób związanych z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a w szczególności dla technologów żywności, zespołów marketingu, pracowników działu jakości, laboratoriów zakładowych, jak i pracowników produkcyjnych.

Na szkoleniu uczestnik pozna:

  • podstawowe zasady przygotowania i realizacji ocen sensorycznych
  • metody sensoryczne stosowane w ocenie produktów żywnościowych – przykłady i zastosowanie
  • zasady interpretacji wyników dla wybranych metod analizy sensorycznej:
    • Metody różnicowe – metoda trójkątowa, parzysta, duo-trio
    • Metoda punktowa
    • Metoda szeregowania
    • Metoda skalowania

A także uczestnik:

  • otrzyma praktyczne wskazówki realizacji badań z zastosowaniem określonych metody
  • weźmie udział w praktycznych zadaniach z zastosowanie wybranych metod

Szkolenie odbywa się w grupach od min. 6 do 12 osób u Klienta.

Czas trwania: 6 godzin

WARSZTATY SENSORYCZNE: Podstawy analizy sensorycznej & weryfikacja wrażliwości sensorycznej

Warsztaty sensoryczne są rozbudowaną wersją SZKOLENIA SENSORYCZNEGO I. Obejmują zarówno część teoretyczną, czyli podstawowe zagadnienia związane z sensoryką połączone z ćwiczeniami sensorycznymi, jak również część praktyczną. Część praktyczna dodatkowo rozbudowana jest o testy sensoryczne, weryfikacyjne zakończone indywidualną oceną każdego uczestnika oraz wspólną degustacją sensoryczną. Celem warsztatów jest nie tylko zaznajomienie uczestników z tematyką i pojęciami sensorycznymi, ale przetestowanie ich zdolności sensorycznych, jak i wprowadzenie i utrwalenie zasad poprawnej oceny sensorycznej podczas degustacji sensorycznej.

Istnieje również możliwość dostosowania warsztatów sensorycznych pod indywidualne potrzeby Klienta.

Warsztaty przeznaczone są dla wszystkich osób związanych z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a w szczególności dla kadry zarządzającej, technologów żywności, zespołów marketingu, pracowników działu jakości, laboratoriów zakładowych, handlowców jak i pracowników produkcyjnych.

Na warsztatach uczestnik pozna:

  • podstawy analizy sensorycznej, definicje i terminologię
  • zasady wykonania badań sensorycznych i przygotowania próbek
  • czynniki wpływające na wiarygodność wyników
  • zasady rekrutacji i weryfikacja zespołu sensorycznego
  • podstawowe metody analizy sensorycznej i ich zastosowanie
  • zasady obowiązujące podczas wykonywania poprawnej degustacji sensorycznej
  • plan badania produktu – połączenie badań sensorycznych z badaniami konsumenckimi

A także uczestnik:

  • przejdzie przez weryfikację sensoryczną w zakresie zmysłu smaku, węchu, czucia i wzroku
  • samodzielnie dokona poprawnej oceny sensorycznej od 3 do 5 produktów zgodnie z zasadami poznanymi podczas części teoretycznej

Warsztaty odbywają się w grupach od min. 6 do 12 osób u Klienta.

Czas trwania: około 6 godzin

TESTY SENSORYCZNE: Weryfikacja wrażliwości sensorycznej

Testy sensoryczne: Weryfikacja wrażliwości sensorycznej na życzenie zamawiającego przeprowadzamy same testy sensoryczne mające na celu ocenienie indywidualnej wrażliwości sensorycznej poszczególnych uczestników.

Po zakończonych testach zostanie przygotowane zestawienie z wynikami całej grupy oraz indywidualna ocena sensoryczna każdego uczestnika wraz z rekomendacjami.

Przeprowadzenie testów sensorycznych zaleca się wszystkim osobom związanym z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a  także osobom bezpośrednio odpowiedzialnym za wprowadzanie produktu na rynek, jak i w trakcie produkcji. Testy rekomendowane są w szczególności dla technologów żywności, zespołów marketingu, pracowników działu jakości, laboratoriów zakładowych, jak i pracowników produkcyjnych biorących udział w ocenie sensorycznej na zakładach produkcyjnych.

Testy odbywają się w grupach od min. 6 do 12 osób u Klienta.

Czas trwania: około 3 godzin

OPINIE O SZKOLENIACH

„Szkolenia w formie warsztatów sensorycznych zostały zrealizowane w sposób profesjonalny i interesujący oraz uzyskało wysokie noty wśród mojego zespołu R&D. Został doceniony poziom dydaktyczny i merytoryczny Pani Agaty Markiewicz, jej elastyczność i komunikatywność z grupami szkoleniowymi.”

„Miałam przyjemność uczestniczyć w testach sensorycznych przygotowanych przez panią Agatę Markiewicz. Cenię sobie to spotkanie, bo umożliwiło mi ono profesjonalną identyfikację słabych i mocnych stron z zakresu wrażliwości sensorycznej. Wiedza i świadomość, którą wówczas zyskałam dała mi duże wsparcie w procesie decyzyjnym.”

„The content and the agenda of sensory workshop was tailored to Unilever needs and expectations. The group of participants highly appreciated the expert knowledge, the way of communication, competences and instructive skills of the trainer.

Ms Agata Markiewicz is considered as professional business partner with strong experience in food industry. Her expertise in sensory area, passion for her work and deep understanding of consumer trends are the best recommendations for her future projects recipients.”

„I would like to thank the Consumer Insight Consulting company for their cooperation. As part of the agreement the company has completed: sensory training. Ms. Agata presented the high quality service which were proceeded in an exemplary manner. The scope of training was perfectly matched to my needs. For sure I will use services of Consumer Insight Consulting once again to expand my knowledge of CTI.”

„Professional presentation supported with hard data in combination with demanding sensory test. I could recommend for all newcomers in Food Industry to calibrate the senses and match proper testing technics with the business needs. All basics of sensory test & technics in nutshell plus live training of approval session execution.”

„I had the chance to attend a mini sensory training with Agata. She is very professional and the sensory training was very insightful and interesting! I recommend to follow a sensory training with Agata in particular if working in the food category.”

„Szkolenie zostało zrealizowane zgodnie z przedstawionym harmonogramem, a Pani Agata Markiewicz dała się poznać jako rzetelny i profesjonalny organizator szkoleń tematycznych. Pani Agata Markiewicz prezentowała wysoką wiedzę i kompetencje w zakresie omawianej tematyki, a sposób prezencji omawianych zagadnień zasługuje na wyróżnienie. Ponadto wykazała się dużą otwartością i gotowością do wyjaśniania pytań i wątpliwości, które pojawiały się podczas trwania szkolenia.

Samo szkolenie zostało przygotowane w sposób profesjonalny, a dołączone materiały dydaktyczne zostały docenione przez uczestników szkolenia. Na pochwałę zasługuje również wprowadzenie elementów weryfikacji wrażliwości sensorycznej uczestników kursu oraz warsztatów, które pozwoliły utrwalić zdobytą wiedzę.
Z przyjemnością polecamy firmę Consumer Insight Consulting oraz Panią Agatę Markiewicz, jako kompetentnego partnera w realizacji szkoleń z zakresu analizy sensorycznej żywności.”

Sprawdź również:

SZKOLENIE CONSUMER INSIGHT

WARSZTATY SENSORYCZNE

SZKOLENIE SENSORYCZNE I

SZKOLENIE SENSORYCZNE II

SZKOLENIE MARGETING SENSORYCZNY

MARKETING NIE DLA MARKETERÓW

DZIAŁANIA MARKETINGOWE W PROCESIE ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU