![Działania Marketingowe w Procesie Rozwoju Nowego Produktu](https://consumer-insight.pl/wp-content/uploads/2020/03/graf_dzialania-marketingowe.jpg)
Działania Marketingowe w Procesie Rozwoju Nowego Produktu
Zastanawiasz się czy istnieje idealny model rozwoju nowego produktu w organizacji?
Zamierzasz skonfrontować własną ścieżkę działania z innymi praktykowanymi na rynku?
To szkolenie to możliwość poznania użytecznych rozwiązań oraz wymiany opinii i analizy własnego podejścia.
![](https://consumer-insight.pl/wp-content/uploads/2020/03/Dzia%C5%82ania-marketingowe-w-procesie-rozwoju-grafika2-768x576-1.jpg)
Szkolenie Działania Marketingowe w Procesie Rozwoju Nowego Produktu to idealne szkolenie dla wszystkich osób współpracujących z działem marketingu, które chciałyby lepiej poznać i pogłębić swoją wiedzę na temat podstawowych działań marketingowych w procesie rozwoju nowego produktu. Szkolenie w szczególności dedykowane jest kadrze zarządzającej, w tym działom: R&D, sprzedaży, zakupów, jakości, a także pracownikom zakładów produkcyjnych.
Sprawdź również:
Szkolenie Działania Marketingowe w Procesie Rozwoju Nowego Produktu przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób współpracujących z działem marketingu, które chciałyby lepiej poznać i pogłębić swoją wiedzę na temat podstawowych działań marketingowych w procesie rozwoju nowego produktu. Szkolenie w szczególności dedykowane jest kadrze zarządzającej, w tym działom: R&D, sprzedaży, zakupów, jakości, a także pracownikom zakładów produkcyjnych.
TERMINARZ
DODATKOWE INFORMACJE