![marketing nie dla marketerów](https://consumer-insight.pl/wp-content/uploads/2020/03/graf_marketing-nie-dla-marketerow.jpg)
Chciałbyś efektywniej współpracować z działem marketingu?
Zamierzasz lepiej poznać specyfikę tego obszaru pracy?
A może Twoim celem jest uruchomienie pracy zintegrowanej?
To szkolenie Marketing nie dla Marketerów to dobry początek burzenia mitów i stereotypowego podejścia do marketingu. To również trening budowania dojrzałości w podejściu do pracy zintegrowanej.
![](https://consumer-insight.pl/wp-content/uploads/2020/03/Marketing-dla-nie-marketerow-grafika2-768x576-1.jpg)
Szkolenie Marketing nie dla Marketerów jest idealne dla wszystkich osób współpracujących z działem marketingu, które chciałyby lepiej poznać i pogłębić swoją wiedzę na temat podstawowych działań marketingowych w procesie rozwoju nowego produktu. Szkolenie w szczególności dedykowane jest kadrze zarządzającej, w tym działom: R&D, sprzedaży, zakupów, jakości, a także pracownikom zakładów produkcyjnych.
Sprawdź również:
Szkolenie Marketing nie dla Marketerów przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób współpracujących z działem marketingu, które chciałyby lepiej poznać i pogłębić swoją wiedzę na temat mechanizmu i podstawowych metod działania tej branży. Szkolenie w szczególności dedykowane jest kadrze zarządzającej, w tym działom: R&D, sprzedaży, zakupów, jakości, a także pracownikom zakładów produkcyjnych.
TERMINARZ
DODATKOWE INFORMACJE