![consumer insight](https://consumer-insight.pl/wp-content/uploads/2020/09/CIC-consumer-insight.png)
INSIGHT – czyli tak właściwie co?
Czego chcą konsumenci?
Czym są „insighty”, jak są one wykrywane i jak te „insighty” są wykorzystywane?
Jak mogą być opracowane skuteczne działania marketingowe ze spostrzeżeń konsumentów –„consumer insightów”?
Jakie są rodzaje spostrzeżeń?
Prowadzenie biznesu przy użyciu trafnych spostrzeżeń – dlaczego jest to ogromnie ważne i jak to dobrze robić?
Czym jest Consumer Technical Insight? Dlaczego CTI jest tak bardzo ważny w procesie wdrażania nowego produktu na rynek?
Jak spostrzeżenia są wykorzystywane do rozwoju nowych produktów/ulepszania obecnych?
Jeżeli również Ciebie nurtują te pytania i chciałbyś dowiedzieć się więcej na ten temat w praktyczny i zrozumiały sposób, a dodatkowo dowiedzieć się więcej na temat metodologii CTI to właśnie to szkolenie będzie idealne dla Ciebie.
Serdecznie zapraszamy!
![](https://consumer-insight.pl/wp-content/uploads/2020/09/CIC-If-you.png)
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które pragną dowiedzieć się więcej na temat pojęć związanych z „consumer insight”, a w szczególności dla kadry zarządzającej, działu R&D, pracowników marketingu, działu jakości, handlowców.
Na szkoleniu uczestnik:
- pozna co to jest „insight”, definicje i terminologię
- dowie się, jak i gdzie szukać „insightów”, pozna ich rodzaje i jak je weryfikować
- zdobędzie wiedzę na temat narzędzi i umiejętności w celu wykrycia spostrzeżeń
- kierowanie biznesem dzięki spostrzeżeniom („leading with insight”)
- dowie się, jak stać się bardziej wnikliwym, aby osiągnąć sukces
- otrzyma praktyczną wiedzę na temat metodologii CTI – Consumer Technical Insight do wykorzystania w swojej pracy
- pozna przykłady biznesowe
- przejdzie przez praktyczne ćwiczenia
TERMINARZ
Wkrótce dostępne
DODATKOWE INFORMACJE