CZYM JEST CONSUMER INSIGHT CONSULTING?

Firma Consumer Insight Consulting oferuje profesjonalne konsultacje pod względem doboru innowacyjnych „skrojonych na miarę” badań produktowych (w tym również badań opakowaniowych), tak aby odpowiadały one jak najlepiej potrzebom konsumentów w ramach:

W ramach firmy Consumer Insight Consulting, wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi, posiadającymi długoletnie doświadczenie i praktyczną wiedzę w danym zakresie, prowadzimy także wyjątkowe i profesjonalne szkolenia i warsztaty związane z tematyką badań produktowych (jakościowych i ilościowych), analizą sensoryczną, badań behawioralnych (badania neuromarketingowe), jak i z innowacyjnym procesem badawczym produktu.

Najlepszą reklamą jest dobry produkt.
Alan H. Meyer

Nasze usługi skierowane są dla producentów z branży spożywczej, jak również kosmetycznej, chemicznej, tytoniowej, spirytusowej i pozostałych branży.

Celem firmy Consumer Insight Consulting jest wspieranie działalności Klienta przez doradzenie najlepszych, optymalnych, innowacyjnych badań produktowych dostępnych na rynku zgodnie z najnowszymi trendami na świecie, jak i zapewnienie profesjonalnych szkoleń w tym zakresie.

Wierzymy, że profesjonalnie dobrane i poprowadzone badania przełożą się w przyszłości na bardzo dobrze dopasowane do potrzeb konsumenta produkty, które będę dla nich satysfakcjonujące i skłonią ich do ponawiania zakupu.

agatamarkiewicz

AGATA MARKIEWICZ

CEO & Właściciel & Trener

Agata jest analitykiem i specjalistą do spraw badań produktów i badania potrzeb konsumentów, biegłym w metodologii jakościowej i ilościowej. Rozszerzone know-how oparte na wieloletnim międzynarodowym doświadczeniu w zakresie wiedzy sensorycznej i nauki o konsumentach zdobyła pracując w branży FMCG, a także na indywidualnych szkoleniach odbytych w jednostkach badawczych w Europie (Niemcy, Holandia, Anglia, Francja).

Jej bogate doświadczenie zawodowe związane jest z pracą w przemyśle spożywczym dla znanych światowych firm z branży FMCG, zarówno w działach badania i rozwój (R&D) jak i marketing, dla takich firm jak Unilever czy Heinz. Pracowała przy tym z bogatą gamą produktów z branży spożywczej: od produktów świeżych po mrożone takie jak: zupy, sosy, ketchupy, dania gotowe, soki, produkty pomidorowe, produkty schłodzone, sałatki, warzywa, produkty sypkie, desery, lody, herbaty.

Miała przyjemność udoskonalać produkty dla takich marek między innymi jak: Knorr, Bertolli, Unox, Hellmann’s, Tortex, Amino, Pfanni, Pudliszki, Heinz.

Agata jest absolwentką kierunku ekonomii ze specjalizacją Ekonomika Gospodarki Żywnościowej na Akademii Rolniczej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu). Dodatkowo ukończyła studia inżynierskie w Holandii na kierunku Zarządzanie Funduszami Europejskimi w CAH Vilentum University w Dronten.

W 2009 roku uczestniczyła w szkoleniu „Sensory Evaluation and Sensory Techniques” zorganizowanym przez firmę Campden BRI – Chipping Campden & Uniwersytet w Nottingham. W 2010 roku miała przyjemność brać udział w szkoleniu: „Sensory Evaluation – Statistical Methods and Interpretation” również zorganizowanym przez firmę Campden BRI – Chipping Campden & Uniwersytet w Nottingham. Posiada również certyfikat z zakresu „Sensory Evaluation” przyznany przez Institute of Food Science and Technology (IFST) w Wielkiej Brytanii w 2009 roku.