SMAKI W BIZNESIE

Smak, zapach, konsystencja – tym kierują się konsumenci wybierając napoje, produkty żywnościowe, używki, kosmetyki, czy środki czystości.

W rozmowie o smaku trudno wyjść poza „lubię” czy „nie lubię”, dlatego aby pomóc w procesie rozwoju produktów badacz musi być tłumaczem, który rozumie zarówno język konsumentów jak i działu rozwoju po stronie klienta.

Lata doświadczeń i setki projektów pozwalają nam pomóc w podjęciu dobrych decyzji zespołom marketingu oraz działom R&D naszych klientów.

Interesuje nas rola, jaką doznania sensoryczne odgrywają w biznesie, dlatego oferta, którą stworzyliśmy znajduje odpowiedzi na pytania:

  • Jak stworzyć recepturę gwarantującą sukces rynkowy?
  • Jak zbudować optymalne portfolio wariantów smakowych?
  • Jak skutecznie komunikować w obszarze smaków?
  • Jak identyfikować i zapełniać rynkowe nisze?

Nasza firma Consumer Insight Consulting ma przyjemność współpracować z firmą TNS Polska (KANTAR), którą wspiera w projektach  wychodzących poza proces badawczy, w tym oferując:

  • organizacje szkoleń i warsztatów sensorycznych dla firm
  • prowadzenie profesjonalnych sesji degustacyjnych
  • wprowadzanie i udoskonalanie sensorycznej kontroli jakości produktów w zakładach  produkcyjnych
  • konsultacje odnośnie budowania & urządzania & szkolenia profesjonalnych paneli sensorycznych

Razem o smakach możemy rozmawiać bez końca, dlatego serdecznie zapraszamy do kontaktu.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie naszego partnera:

http://www.tnsglobal.pl/smakiwbiznesie/