SMAKI W BIZNESIE
Smak, zapach, konsystencja – tym kierują się konsumenci wybierając napoje, produkty żywnościowe, używki, kosmetyki, czy środki czystości.
W rozmowie o smaku trudno wyjść poza „lubię” czy „nie lubię”, dlatego aby pomóc w procesie rozwoju produktów badacz musi być tłumaczem, który rozumie zarówno język konsumentów jak i działu rozwoju po stronie klienta.
Lata doświadczeń i setki projektów pozwalają nam pomóc w podjęciu dobrych decyzji zespołom marketingu oraz działom R&D naszych klientów.
Interesuje nas rola, jaką doznania sensoryczne odgrywają w biznesie, dlatego oferta, którą stworzyliśmy znajduje odpowiedzi na pytania:
Nasza firma Consumer Insight Consulting ma przyjemność współpracować z firmą TNS Polska (KANTAR), którą wspiera w projektach wychodzących poza proces badawczy, w tym oferując:
- organizacje szkoleń i warsztatów sensorycznych dla firm
- prowadzenie profesjonalnych sesji degustacyjnych
- wprowadzanie i udoskonalanie sensorycznej kontroli jakości produktów w zakładach produkcyjnych
- konsultacje odnośnie budowania & urządzania & szkolenia profesjonalnych paneli sensorycznych
Razem o smakach możemy rozmawiać bez końca, dlatego serdecznie zapraszamy do kontaktu.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie naszego partnera: