
Każda firma pragnie posiadać wyjątkowe produkty, po które chętnie i często wracają wierni konsumenci, ale nie każdej się to udaje.
Na rynku obecnie funkcjonuje wiele podobnych, bądź identycznych produktów, które są często powieleniem produktów oferowanych przez większe i silniejsze firmy. Często sama marka nie gwarantuje sukcesu, ponieważ niesmaczny produkt, kiepskiej jakości, nie ma prawa przetrwać na rynku.
Dziś, poza marką, liczy się sam produkt i jego jakość! Dlatego tak ważna jest wiedza na temat analizy sensorycznej i wykonania poprawnej oceny organoleptycznej, aby poprawnie wykonywać obiektywne oceny podczas opracowywania nowego produktu, w trakcie jego monitorowania na rynku celem zachowania jakości. Niezmiernie istotna jest to wiedza w branży spożywczej i kosmetycznej!
Na szkoleniu „Podstawy analizy sensorycznej” uczestnicy zdobędą podstawowe wiadomości z zakresu analizy sensorycznej, a także zostaną wprowadzeni w tajniki przeprowadzania poprawnej oceny organoleptycznej pod okiem doświadczonego sensoryka.

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób związanych z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a w szczególności dla kadry zarządzającej, technologów żywności, pracowników marketingu, działu jakości, laboratoriów zakładowych, handlowców jak i pracowników związanych z organoleptyczną oceną produktów w zakładach produkcyjnych.
Na szkoleniu uczestnik pozna:
- podstawy analizy sensorycznej, definicje i terminologię
- zasady wykonania badań sensorycznych i przygotowania próbek
- czynniki wpływające na wiarygodność wyników
- zasady rekrutacji i weryfikacja zespołu sensorycznego
- podstawowe metody analizy sensorycznej i ich zastosowanie
- zasady obowiązujące podczas wykonywania poprawnej degustacji sensorycznej
- plan badania produktu – połączenie badań sensorycznych z badaniami konsumenckimi
TERMINARZ
DODATKOWE INFORMACJE