DZIAŁANIA MARKETINGOWE W PROCESIE ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU

pictorialcic_02pl

 

DZIAŁANIA MARKETINGOWE W PROCESIE ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!

 

Lokalizacje i daty szkolenia:

Termin Tytuł szkolenia Język Miasto Czas trwania Opłata netto
  DZIAŁANIA MARKETINGOWE W PROCESIE ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU Polski Poznań 1 dzień PLN 1000

O szkoleniu:

Zastanawiasz się czy istnieje idealny model rozwoju nowego produktu w organizacji?

Zamierzasz skonfrontować własną ścieżkę działania z innymi praktykowanymi na rynku?

To szkolenie to możliwość poznania użytecznych rozwiązań oraz wymiany opinii i analizy własnego podejścia.

Cel szkolenia:

Uczestnicy dowiedzą się, jak we współczesnej organizacji wygląda proces rozwoju produktu, gdzie można napotkać słabe punkty i jak je przezwyciężać. Zadania treningowe skoncentrują się na konkretnych ogniwach w łańcuchu wdrożeniowym i pozwolą odpowiedzieć na często zadawane pytania:

  • Jaki model działania jest najbardziej efektywny?
  • Czy w procesie ważniejszy jest system czy ludzie?
  • Gdzie, poza jakością, należy szukać wartości dodanej produktu?
  • Czy badania rynku i nabywców są zawsze konieczne?
  • Jak zaplanować działania marketingowe w procesie rozwoju nowego produktu?
  • Za co powinien odpowiadać lider projektu?

dzialania-marketingowe-w-procesie-rozwoju-grafika2

Program szkolenia:

cic-dzialania-marketingowe-w-procesie-rozwoju-nowego-produktu

Do kogo kierowane jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób współpracujących z działem marketingu, które chciałyby lepiej poznać i pogłębić swoją wiedzę na temat podstawowych działań marketingowych w procesie rozwoju nowego produktu. Szkolenie w szczególności dedykowane jest kadrze zarządzającej, w tym działom: R&D, sprzedaży, zakupów, jakości, a także pracownikom zakładów produkcyjnych.

Agenda:

10:00 – 11:00 2 etapy, 3 działania, 6 kroków – czyli jak wygląda proces wprowadzania produktu na rynek? – warsztat

4 modele wdrażania – czyli jak wprowadzić produkt na rynek w perspektywie zasobów firmy i struktury rynku?

11:00 – 11:05 Przerwa
11:05 – 12:15 Unikalne cechy produktu – czyli jak powinniśmy rozumień innowacyjność?

  •         Definiowanie wartości dla odbiorcy (USP, RTB) – warsztat
  •         Potrzeby konsumentów
12:15 – 12:20 Przerwa
12:20 – 13:20 Rynek docelowy – czyli po co nam wiedza o nabywcach?

  •         Segmentacja, badanie makrootoczenia i potencjalnych odbiorców
  •         Konkurencyjna propozycja wartości
  •         Organizacja zasobów
  •         Implementacja strategii
  •         Model biznesowy
13:20 – 14:00 Lunch
14:00 – 15:25 Proces wdrażania vs struktura i model biznesowy firmy

Ewolucyjność firmy w procesie wdrażania

15:25 – 15:30 Przerwa
15:30 – 16:00 Kooperacja wewnątrzorganizacyjna – czyli kogo warto zaangażować? – warsztat

Kamienie milowe

Komunikacja w procesie – czyli co warto wiedzieć, kiedy rozmawiać i z kim konsultować projekt?

Grupy:

Szkolenie odbywa się w grupach od 8 do 15 osób. Szkolenie przeprowadzane jest w języku polskim.

Czas trwania: 1 dzień

Prowadzi:

sylwiapiskulska

Sylwia Piskulska

Pictorial

Mentalnie

Sylwia wierzy, że dobry projekt zaczyna się od wielkiej koncepcji. Lubi wspiąć się wyżej, by zyskać szerszą perspektywę. Myśli pytaniami, bo działają na nią jak napęd. Prowadzą do najlepszych rozwiązań  – prostych i adekwatnych do potrzeb Klienta.

Sylwia jest głęboko przekonana, że wyjście poza strefę komfortu bywa konieczne. Pozwala to w pełni wykorzystać potencjał naszego umysłu. To niełatwa, ale czasem jedyna słuszna droga. Wierzy, że właściwe odpowiedzi czekają poza murem naszych przyzwyczajeń i schematów myślowych. Pomaga pokonać ten mur i ruszyć naprzód bez krępujących obciążeń.

Empirycznie

Sylwia jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 16 lat zajmuje się marketingiem. To jej silna strona! Współtworzyła ponad 60 brandów i przyczyniła się do wdrożenia niemal 3000 produktów. Pracowała w polskich i międzynarodowych grupach. Jej koncepcje zyskały wyróżnienia konkursowe i uznanie w branży. Zawodowy warsztat wzbogaca jako Mentor w Programie Mentoringowym Fundacji Liderek Biznesu.

Opłata szkoleniowa: 

1000 zł netto  +  23% VAT (w Polsce)

Cena zawiera: uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, certyfikat.

Rejestracja:

Aby się zarejestrować należy wypełnić formularz zgłoszeniowy:

FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE

Inne szkolenia godne uwagi:

SZKOLENIE SENSORYCZNE I Podstawy analizy sensorycznej

 

SZKOLENIE SENSORYCZNE II Wykorzystanie metod analizy sensorycznej w ocenie produktów żywnościowych

 

WARSZTATY SENSORYCZNE

 

CONSUMER INSIGHT: SENSORY & CONSUMER BEHAVIOUR WORKSHOP Implicit and explicit research methods and techniques

 

INNOWACYJNA ŚCIEŻKA Etapy rozwoju produktu

 

MARKETING DLA NIE MARKETERÓW

 

ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!