• O SZKOLENIU
  • DLA KOGO?
  • PROGRAM
  • AGENDA
  • REJESTRACJA

Zastanawiasz się czy istnieje idealny model rozwoju nowego produktu w organizacji?

Zamierzasz skonfrontować własną ścieżkę działania z innymi praktykowanymi na rynku?

To szkolenie to możliwość poznania użytecznych rozwiązań oraz wymiany opinii i analizy własnego podejścia.

CEL SZKOLENIA

Uczestnicy dowiedzą się, jak we współczesnej organizacji wygląda proces rozwoju produktu, gdzie można napotkać słabe punkty i jak je przezwyciężać. Zadania treningowe skoncentrują się na konkretnych ogniwach w łańcuchu wdrożeniowym i pozwolą odpowiedzieć na często zadawane pytania:

Jaki model działania jest najbardziej efektywny?

Czy w procesie ważniejszy jest system czy ludzie?

Gdzie, poza jakością, należy szukać wartości dodanej produktu?

Czy badania rynku i nabywców są zawsze konieczne?

Jak zaplanować działania marketingowe w procesie rozwoju nowego produktu?

Za co powinien odpowiadać lider projektu?

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób współpracujących z działem marketingu, które chciałyby lepiej poznać i pogłębić swoją wiedzę na temat podstawowych działań marketingowych w procesie rozwoju nowego produktu. Szkolenie w szczególności dedykowane jest kadrze zarządzającej, w tym działom: R&D, sprzedaży, zakupów, jakości, a także pracownikom zakładów produkcyjnych.

 

11

Część teoretyczna

  • Praktyczne modele wdrażania nowości rynkowych w perspektywie zasobów firmy i struktury rynku
  • Kooperacja wewnątrzorganizacyjna w procesie rozwoju nowego produktu
  • Korzyści z analizy rynku docelowego
  • Ewaluacyjność organizacji w procesie wdrażania
    Komunikacja wewnętrzna
22

Część praktyczna

  • Poznanie różnych metod wprowadzania produktu na rynek: 2 etapy, 3 działania, 6 kroków
  • Formułowanie wartości dla odbiorcy (USP, RTB)
  • Sposoby komunikacji unikalnych cech produktu
10:00 - 11:0010:00 - 11:00

Marketing. Koszt, inwestycja czy źródło oszczędności?

  • 2 etapy, 3 działania, 6 kroków – czyli jak wygląda proces wprowadzania produktu na rynek? – warsztat
  • 4 modele wdrażania – czyli jak wprowadzić produkt na rynek w perspektywie zasobów firmy i struktury rynku?
11:00 - 11:0511:00 - 11:05

Przerwa

11:05 - 12:1511:00 - 12:00

Unikalne cechy produktu – czyli jak powinniśmy rozumień innowacyjność?

  •         Definiowanie wartości dla odbiorcy (USP, RTB) – warsztat
  •         Potrzeby konsumentów
12:15 - 12:2012:15 - 12:20

Przerwa

13:00 - 14:0013:00 - 14:00

Rynek docelowy – czyli po co nam wiedza o nabywcach?

  •         Segmentacja, badanie makrootoczenia i potencjalnych odbiorców
  •         Konkurencyjna propozycja wartości
  •         Organizacja zasobów
  •         Implementacja strategii
  •         Model biznesowy
12:20 - 13:2012:20 - 13:20

Lunch

14:00 - 15:2514:00 - 15:25
  • Proces wdrażania vs struktura i model biznesowy firmy
  • Ewolucyjność firmy w procesie wdrażania
15:25 - 15:3015:25 - 15:30

Przerwa

15:30 - 16:0015:30 - 16:00
  • Kooperacja wewnątrzorganizacyjna – czyli kogo warto zaangażować? – warsztat
  • Kamienie milowe
  • Komunikacja w procesie – czyli co warto wiedzieć, kiedy rozmawiać i z kim konsultować projekt?

Poznaj warunki rejestracji i wypełnij odpowiednio formularz zgłoszeniowy:

PRZEJDŹ

TERMINARZ

Aktualnie niedostępne

DODATKOWE INFORMACJE

Grupy

8-15 osób

Czas trwania

1 dzień

Prowadząca