marketing nie dla marketerów
  • O SZKOLENIU
  • DLA KOGO?
  • PROGRAM
  • AGENDA
  • REJESTRACJA

Marketing nie dla Marketerów

Chciałbyś efektywniej współpracować z działem marketingu?

Zamierzasz lepiej poznać specyfikę tego obszaru pracy?

A może Twoim celem jest uruchomienie pracy zintegrowanej?

To szkolenie Marketing nie dla Marketerów to dobry początek burzenia mitów i stereotypowego podejścia do marketingu. To również trening budowania dojrzałości w podejściu do pracy zintegrowanej.

CEL SZKOLENIA

Jego uczestnicy dowiedzą się, jak we współczesnej organizacji definiowane są zadania i cele marketingowe. Czym jest ta dyscyplina wiedzy i w jaki sposób przekłada się na kondycję firmy. Szkolenie Marketing nie dla Marketerów odpowie na szereg ciekawych pytań:

Czy marketing jest źródłem kosztów czy źródłem oszczędności?

Co łączy, a co dzieli marketing z innymi działami w organizacji?

Po czym można poznać dobrego marketingowca?

Dlaczego warto wejść w buty Klienta?

Kogo należy kochać, konsumenta czy produkt?

Po co produktowi wartość dodana?

Szkolenie Marketing nie dla Marketerów jest idealne dla wszystkich osób współpracujących z działem marketingu, które chciałyby lepiej poznać i pogłębić swoją wiedzę na temat podstawowych działań marketingowych w procesie rozwoju nowego produktu. Szkolenie w szczególności dedykowane jest kadrze zarządzającej, w tym działom: R&D, sprzedaży, zakupów, jakości, a także pracownikom zakładów produkcyjnych.

Sprawdź również:

SZKOLENIE CONSUMER INSIGHT

WARSZTATY SENSORYCZNE

SZKOLENIE SENSORYCZNE I

SZKOLENIE SENSORYCZNE II

SZKOLENIE MARKETING SENSORYCZNY

DZIAŁANIA MARKETINGOWE W PROCESIE ROZWOJU NOWEGO PRODUKTU

Szkolenie Marketing nie dla Marketerów przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób współpracujących z działem marketingu, które chciałyby lepiej poznać i pogłębić swoją wiedzę na temat mechanizmu i podstawowych metod działania tej branży. Szkolenie w szczególności dedykowane jest kadrze zarządzającej, w tym działom: R&D, sprzedaży, zakupów, jakości, a także pracownikom zakładów produkcyjnych.

11

Część teoretyczna

  • Znaczenie i transformacja marketingu we współczesnej organizacji
  • Praktyczne wskazówki dotyczące sprawnej komunikacji z marketingiem
  • Kluczowe umiejętności dobrych marketerów
  • Strategia marketingowa – cele, kluczowe elementy i korzyści dla organizacji
  • Segmentacja oraz analiza potrzeb i oczekiwań Klientów
  • Budowa przewagi konkurencyjnej
22

Część praktyczna

  • Metoda analizy konsumenta – Mapa Empatii
  • Sposoby definiowania i komunikacji wyróżników produktowych
  • Poznanie podstaw z briefem produktowym – jako narzędzia komunikacji wewnętrznej i źródła założeń koncepcyjnych
10:00 - 11:0010:00 - 11:00

Marketing. Koszt, inwestycja czy źródło oszczędności?

  •         Rola i znaczenie we współczesnej organizacji
  •         Rodzaje działań marketingowych

Punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia. Czy więcej nas łączy, czy dzieli?

  •         Niewidzialny mur między Marketingiem, R&D i Sprzedażą
  •         Skuteczny dialog i sprawna komunikacja

Dobry marketingowiec. Po czym go poznasz?

  •         5 podstawowych umiejętności dobrego marketingowca
  •         3 cechy cenione najwyżej przez działy współpracujące
11:00 - 11:0511:00 - 11:05

Przerwa

11:05 - 12:0011:05 - 12:00

Strategia marketingowa. Jak ma się PowerPoint do życia?

  •         Cele i kluczowe elementy
  •         Korzyści dla organizacji

Wejść w buty klienta. Po co to robić?

  •         Definiowanie grupy docelowej
  •         Święty Graal marketingowców
  •         Mapa Empatii (warsztat)
12:00 - 13:0012:00 - 13:00

Lunch

13:00 - 14:0013:00 - 14:00

Centrum zainteresowania. Kochać konsumenta czy produkt?

  •         Analiza potrzeb i oczekiwań
  •         Segmentacja klienta

Marketingowe instrumenty oddziaływania. Co wybrać?

  •         Marketing-mix
  •         Wybór właściwej metody i narzędzi marketingowych
14:00 - 15:2514:00 - 15:25

Na placu budowy przewagi konkurencyjnej. Jak się wyróżnić?

  •         Prawo percepcji
  •         Prawo zasobów

Wartość dodana. Czemu służy i jak ją zdefiniować?

  •         USP, RTB
  •         Komunikacja wyróżników (warsztat)

Pogoń za rzeczywistością. Jaką transformację przechodzi marketing?

  •         Marketing 1.0, 2.0 i 3.0
  •         Transformacja cyfrowa
15:25 - 15:3015:25 - 15:30

Przerwa

15:30 - 16:0015:30 - 16:00

Marketingowe mity. W co nie warto wierzyć?

  •         5 najpopularniejszych mylnych przekonań

Z perspektywy działów współpracujących. O co powinieneś zapytać marketing?

  •         5 kluczowych pytań
  •         Brief produktowy (warsztat)

Poznaj warunki rejestracji i wypełnij odpowiednio formularz zgłoszeniowy:

PRZEJDŹ

TERMINARZ

Nie odnaleziono wydarzeń!

DODATKOWE INFORMACJE

Grupy

8-15 osób

Czas trwania

1 dzień

Prowadząca