• O SZKOLENIU
  • DLA KOGO?
  • PROGRAM
  • AGENDA
  • REJESTRACJA
CEL SZKOLENIA

zaznajomienie uczestników z tematyką i podstawowymi pojęciami związanymi z marketingiem sensorycznym, a także jego zastosowaniem w dzisiejszym świecie.

Szkolenie „Marketing sensoryczny”. W dzisiejszych czasach zmysły pełnią ogromną rolę przy wyborze produktów. Nie ma znaczenia, czy mówimy o papierowych ręcznikach kuchennych, czekoladkach, winie, zabawkach, czy luksusowym samochodzie. Wszędzie tam przy ich zakupie w dużej mierze kierujemy się naszymi zmysłami i to one podpowiadają nam najlepsze dla nas rozwiązania, szczególnie, gdy różnice między produktami są czasami bardzo subtelne.

W dzisiejszych czasach niezwykle ważne jest, by marka umiała tworzyć wokół siebie cały ekosystem wizualny wykorzystując odpowiednio potęgę zmysłów. Dzięki temu ma ona szansę na pozostanie na stałe w umyśle Klienta, a to już ogromny sukces. Klient, który pozytywnie zapamięta daną markę, w przyszłości jest skłonny wybrać inne produkty przez nią oferowane, a przede wszystkim jest skłonny polecić ją dalej: swojej rodzinie, znajomym. A taka opinia zawsze jest na wagę złota.

Jesteśmy obdarzeni pięcioma zmysłami, którymi chłoniemy bodźce z otaczającego nas świata – zmysłem wzroku, słuchu, węchu, dotyku oraz smaku. Wszystkie te zmysły są niezwykle ważne w budowie właściwej percepcji marki, produktu lub usługi. Coraz więcej producentów zdaje sobie sprawę z potęgi jaką niesie ze sobą właśnie umiejętne skorzystanie z marketingu sensorycznego.

A czy Ty wiesz czym jest marketing sensoryczny? Czy Twoja firma korzysta z potęgi zmysłów? Czy wiesz jak robią to najlepsi?

Jeżeli również Ty chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat zagadnień związanych z marketingiem sensorycznym w praktyczny i zrozumiały sposób, to właśnie to szkolenie będzie idealne dla Ciebie.

Serdecznie zapraszamy!

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które pragną dowiedzieć się więcej na temat marketingu sensorycznego i jego zastosowaniem, a w szczególności dla kadry zarządzającej, technologów, pracowników marketingu, działu jakości, laboratoriów zakładowych, handlowców.

Na szkoleniu uczestnik pozna:

  • podstawy marketingu sensorycznego, definicje i terminologię
  • dowie się, na czym polega potęga każdego zmysłu i jak można ją zastosować w biznesie
  • przejdzie przez praktyczne ćwiczenia
11

Marketing sensoryczny

22

Zmysł węchu

33

Zmysł słuchu

44

Zmysł wzroku

55

Zmysł smaku

66

Zmysł dotyku

09:00 - 10:0009:00 - 10:00

Marketing sensoryczny

10:00 - 11:0010:00 - 11:00

Zmysł węchu

11:00 - 12:0011:00 - 12:00

Zmysł słuchu

12:00 - 13:0012:00 - 13:00

Lunch

13:00 - 14:0013:00 - 14:00

Zmysł wzroku

14:00 - 14:3014:00 - 14:30

Zmysł smaku

14:30 - 16:0014:30 - 16:00

Zmysł dotyku

Poznaj warunki rejestracji i wypełnij odpowiednio formularz zgłoszeniowy:

PRZEJDŹ

TERMINARZ

Październik 2020
Listopad 2020
Grudzień 2020
Nie odnaleziono wydarzeń!

DODATKOWE INFORMACJE

Koszt

1400 zł

Grupy

8-15 osób

Czas trwania

1 dzień

Prowadząca