Warsztaty sensoryczne w Mleczarni „Turek” Sp. z o. o.
30 września firma Consumer Insight Consulting miała ogromny zaszczyt zorganizować warsztaty sensoryczne : Podstawy analizy sensorycznej & weryfikacja wrażliwości sensorycznej dla pracowników firmy Mleczarnia „Turek” Sp. z o.o. należącej do międzynarodowej Grupy SAVENCIA – jednego z największych producentów i dystrybutorów serów na świecie, obecnej w ponad 120 krajach. W Polsce Mleczarnia „Turek” Sp. z o. o. jest cenionym producentem i dystrybutorem marek: NaTurek, Tartare, Chavroux i Le Rustique. W warsztatach uczestniczyli pracownicy z działu jakości jak i R&D (na zdjęciu).
Agata Markiewicz, trener firmy Consumer Insight Consulting, miała okazję podzielić się z uczestnikami swoją wiedzą na temat podstaw analizy sensorycznej.
Główne cele „Warsztatów sensorycznych” to:
1) zapoznanie uczestników z tematem analizy sensorycznej i jej podstawowymi pojęciami,
2) zapoznanie z prawidłowymi zasadami przeprowadzania oceny organoleptycznej w teorii i praktyce,
3) zweryfikowanie indywidualnej wrażliwości sensorycznej poszczególnych uczestników zakończonych oceną.
Czy warto uczestniczyć w warsztatach sensorycznych?
Poniżej rekomendacja jednej z uczestniczek:
Dominika Kin, Quality Control Specialist w SAVENCIA
„Szkolenie sensoryczne prowadzone przez Panią Agatę pozwoliło poszerzyć wiedzę teoretyczną z zakresu analizy sensorycznej jak również zdobyć praktyczne umiejętności poprzez testy. Całość stanowiła wartościowe doświadczenie.”
Jeśli chcieliby Państwo również u siebie w firmie zorganizować podobne warsztaty sensoryczne, zapraszamy do kontaktu.