TRENERZY

Agata Markiewicz (3)

Agata Markiewicz

Konsultantka & właścicielka firmy Consumer Insight Consulting

Agata jest analitykiem i specjalistą do spraw badań produktów i badania potrzeb konsumentów, biegłym w metodologii jakościowej i ilościowej. Rozszerzone know-how oparte na wieloletnim międzynarodowym doświadczeniu w zakresie wiedzy sensorycznej i nauki o konsumentach zdobyła pracując w branży FMCG, a także na indywidualnych szkoleniach odbytych w jednostkach badawczych w Europie (Niemcy, Holandia, Anglia, Francja).

Jej bogate doświadczenie zawodowe związane jest z pracą w przemyśle spożywczym dla znanych światowych firm z branży FMCG, zarówno w działach badania i rozwój (R&D) jak i marketing, dla takich firm jak Unilever czy Heinz. Pracowała przy tym z bogatą gamą produktów z branży spożywczej: od produktów świeżych po mrożone takie jak: zupy, sosy, ketchupy, dania gotowe, soki, produkty pomidorowe, produkty schłodzone, sałatki, warzywa, produkty sypkie, desery, lody, herbaty.

Miała przyjemność udoskonalać produkty dla takich marek między innymi jak: Knorr, Bertolli, Unox, Hellmann’s, Tortex, Amino, Pfanni, Pudliszki, Heinz.

Agata jest absolwentką kierunku ekonomii ze specjalizacją Ekonomika Gospodarki Żywnościowej na Akademii Rolniczej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu). Dodatkowo ukończyła studia inżynierskie w Holandii na kierunku Zarządzanie Funduszami Europejskimi w CAH Vilentum University w Dronten.

W 2009 roku uczestniczyła w szkoleniu „Sensory Evaluation and Sensory Techniques” zorganizowanym przez firmę Campden BRI –   Chipping Campden & Universytet w Nottingham. W 2010 roku miała przyjemność brać udział w szkoleniu: „Sensory Evaluation – Statistical Methods and Interpretation” również zorganizowanym przez firmę Campden BRI – Chipping Campden & Universytet w Nottingham. Posiada również certyfikat z zakresu „Sensory Evaluation” przyznany przez Institute of Food Science and Technology (IFST) w Wielkiej Brytanii w 2009 roku.

………. cic-szkolenie-sensoryczne-i-opis cic-szkolenie-sensoryczne-ii

………. cic-warsztaty-sensoryczne consumer-insight-workshop


Xandra van den Linden                       

Xandra van der Linden

Starszy Konsultant ds. Badań behawioralnych w firmie Noldus Information Technology

Chociaż Xandra nie wyobrażała sobie życie jako naukowiec i odsunęła się od życia akademickiego, nie odeszła zbyt daleko od ludzkiej psychiki! Z dyplomem z psychologii, specjalizacją w Neuropsychologii, rozpoczęła pracę w HR na krótki okres czasu, a następnie powróciła do badania ludzkich zachowań. Konkretnie, odnalazła swoją niszę w studiowaniu zachowań konsumentów.

Xandra pracowała przy projektach międzynarodowych, jako badacz jakościowy, w międzynarodowej firmie badawczej. To doświadczenie pozwoliło jej poznać historie konsumentów i później przekazać je Klientom z różnych branż.

Po spędzeniu czasu w Australii, miejsca za którym przepada, Xandra wrócił do Holandii. Obecnie mieszka w Amsterdamie z mężem i dwoma synami. Jej synowie zapełniają większość jej wolnego czasu, dlatego często musi odłożyć swoje zainteresowania na dalszy plan (motocykl i jazdę konną, salsę, gotowanie i ogrodnictwo).

Dzięki pracy w firmie Noldus, Xandra była w stanie wrócić do swoich korzeni, czyli Neuropsychologii. Obecnie przy użyciu technologii firmy Noldus Xandra ma na celu zbadanie zarówno „Systemu 1”, jak  i „Systemu 2” – ludzkich systemów motywacyjnych, aby wyjaśnić zachowania konsumentów swoim Klientom tak dokładnie, jak to tylko możliwe.

consumer-insight-workshop


Renata Szeptycka

Kierownik Działu Badań i Rozwoju

Renata posiada ogromne międzynarodowe doświadczenie w pracy nad nowymi produktami zdobyte w firmach B2B i B2C w przemyśle spożywczym.

Z wykształcenia jest technologiem żywności i zaczynała swoją karierę w dziale analizy sensorycznej. Następnie pracowała w technologii produktu w firmie Unilever.

Renata prowadziła projekty wprowadzania portfolio produktowego zarówno na rynki Europy jak i Rosji w ścisłej współpracy z działem marketingu, supply chain, oraz inwestycji dla topowych marek globalnych takich jak Heinz, czy Hellmann’s.

Obecnie Renata definiuje strategiczną agendę badawczą dla firmy sektora B2B i decyduje o projektach innowacyjnych jako strategiczny „Gate keeper” reprezentujący dział badań i rozwoju.

cic-innowacyjna-sciezka


sylwiapiskulska

Sylwia Piskulska

Konsultantka & właścicielka firmy Pictorial

Sylwia wierzy, że dobry projekt zaczyna się od wielkiej koncepcji. Lubi wspiąć się wyżej, by zyskać szerszą perspektywę. Myśli pytaniami, bo działają na nią jak napęd. Prowadzą do najlepszych rozwiązań  – prostych i adekwatnych do potrzeb Klienta.

Sylwia jest głęboko przekonana, że wyjście poza strefę komfortu bywa konieczne. Pozwala to w pełni wykorzystać potencjał naszego umysłu. To niełatwa, ale czasem jedyna słuszna droga. Wierzy, że właściwe odpowiedzi czekają poza murem naszych przyzwyczajeń i schematów myślowych. Pomaga pokonać ten mur i ruszyć naprzód bez krępujących obciążeń.

Sylwia jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Od 16 lat zajmuje się marketingiem. To jej silna strona! Współtworzyła ponad 60 brandów i przyczyniła się do wdrożenia niemal 3000 produktów. Pracowała w polskich i międzynarodowych grupach. Jej koncepcje zyskały wyróżnienia konkursowe i uznanie w branży. Zawodowy warsztat wzbogaca jako Mentor w Programie Mentoringowym Fundacji Liderek Biznesu.

………. pictorialcic_01pl pictorialcic_02pl