Marketing Sensoryczny, Warszawa

marketing sensoryczny

Marketing Sensoryczny, Warszawa

  • O SZKOLENIU
  • DLA KOGO?
  • PROGRAM
  • REJESTRACJA
CEL SZKOLENIA

zaznajomienie uczestników z tematyką i podstawowymi pojęciami związanymi z marketingiem sensorycznym, a także jego zastosowaniem w dzisiejszym świecie.

Marketing sensoryczny

W dzisiejszych czasach zmysły pełnią ogromną rolę przy wyborze produktów. Nie ma znaczenia, czy mówimy o papierowych ręcznikach kuchennych, czekoladkach, winie, zabawkach, czy luksusowym samochodzie. Wszędzie tam przy ich zakupie w dużej mierze kierujemy się naszymi zmysłami i to one podpowiadają nam najlepsze dla nas rozwiązania, szczególnie, gdy różnice między produktami są czasami bardzo subtelne.

W dzisiejszych czasach niezwykle ważne jest, by marka umiała tworzyć wokół siebie cały ekosystem wizualny wykorzystując odpowiednio potęgę zmysłów. Dzięki temu ma ona szansę na pozostanie na stałe w umyśle Klienta, a to już ogromny sukces. Klient, który pozytywnie zapamięta daną markę, w przyszłości jest skłonny wybrać inne produkty przez nią oferowane, a przede wszystkim jest skłonny polecić ją dalej: swojej rodzinie, znajomym. A taka opinia zawsze jest na wagę złota.

Jesteśmy obdarzeni pięcioma zmysłami, którymi chłoniemy bodźce z otaczającego nas świata – zmysłem wzroku, słuchu, węchu, dotyku oraz smaku. Wszystkie te zmysły są niezwykle ważne w budowie właściwej percepcji marki, produktu lub usługi. Coraz więcej producentów zdaje sobie sprawę z potęgi jaką niesie ze sobą właśnie umiejętne skorzystanie z marketingu sensorycznego.

A czy Ty wiesz czym jest marketing sensoryczny? Czy Twoja firma korzysta z potęgi zmysłów? Czy wiesz jak robią to najlepsi?

Jeżeli również Ty chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat zagadnień związanych z marketingiem sensorycznym w praktyczny i zrozumiały sposób, to właśnie to szkolenie będzie idealne dla Ciebie.

Serdecznie zapraszamy!

Marketing sensoryczny – szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które pragną dowiedzieć się więcej na temat marketingu sensorycznego i jego zastosowaniem, a w szczególności dla kadry zarządzającej, technologów, pracowników marketingu, działu jakości, laboratoriów zakładowych, handlowców.

Na szkoleniu uczestnik pozna:

  • podstawy marketingu sensorycznego, definicje i terminologię
  • dowie się, na czym polega potęga każdego zmysłu i jak można ją zastosować w biznesie
  • przejdzie przez praktyczne ćwiczenia
11

Marketing sensoryczny

22

Zmysł smaku

33

Zmysł słuchu

44

Zmysł wzroku

55

Zmysł smaku

66

Zmysł dotyku

Poznaj warunki rejestracji i wypełnij odpowiednio formularz zgłoszeniowy:

PRZEJDŹ

Harmonogram / Schedule

9:00 - 10:00
Marketing sensoryczny
10:00 - 11:00
Zmysł smaku
11:00 - 12:00
Zmysł sluchu
12:00 - 13:00
Lunch
13:00 - 14:00
Zmysł wzroku
14:00 - 14:30
Zmysł smaku
14:30 - 16:00
Zmysł dotyku
Tagi:

Data / Date

21. 11. 2020

Czas / Time

09:00 - 15:00

Koszt / Cost

1400 zł

Język / Language

Polish/Polski

Lokalizacja / Location

Warszawa
Agata Markiewicz

Prowadząca / Trainer:

Agata Markiewicz
 
+48 731 709 777