• O SZKOLENIU
  • DLA KOGO?
  • PROGRAM
  • AGENDA
  • REJESTRACJA

SZKOLENIE SENSORYCZNE I: PODSTAWY ANALIZY SENSORYCZNEJ

CEL SZKOLENIA

zaznajomienie uczestników z tematyką i podstawowymi pojęciami sensorycznymi

Szkolenie Sensoryczne I: Podstawy analizy sensorycznej

Każda firma pragnie posiadać wyjątkowe produkty, po które chętnie i często wracają wierni konsumenci, ale nie każdej się to udaje.

Na rynku obecnie funkcjonuje wiele podobnych, bądź identycznych produktów, które są często powieleniem produktów oferowanych przez większe i silniejsze firmy. Często sama marka nie gwarantuje sukcesu, ponieważ niesmaczny produkt, kiepskiej jakości, nie ma prawa przetrwać na rynku.

Dziś, poza marką, liczy się sam produkt i jego jakość! Dlatego tak ważna jest wiedza na temat analizy sensorycznej i wykonania poprawnej oceny organoleptycznej, aby poprawnie wykonywać obiektywne oceny podczas opracowywania nowego produktu, w trakcie jego monitorowania na rynku celem zachowania jakości. Niezmiernie istotna jest to wiedza w branży spożywczej i kosmetycznej!

Na szkoleniu sensorycznym „Podstawy analizy sensorycznej” uczestnicy zdobędą podstawowe wiadomości z zakresu analizy sensorycznej, a także zostaną wprowadzeni w tajniki przeprowadzania poprawnej oceny organoleptycznej pod okiem doświadczonego sensoryka.

Szkolenie sensoryczne I

SZKOLENIE SENSORYCZNE I – OPINIE

„Szkolenie zostało zrealizowane zgodnie z przedstawionym harmonogramem, a Pani Agata Markiewicz dała się poznać jako rzetelny i profesjonalny organizator szkoleń tematycznych. Pani Agata Markiewicz prezentowała wysoką wiedzę i kompetencje w zakresie omawianej tematyki, a sposób prezencji omawianych zagadnień zasługuje na wyróżnienie. Ponadto wykazała się dużą otwartością i gotowością do wyjaśniania pytań i wątpliwości, które pojawiały się podczas trwania szkolenia.

Samo szkolenie zostało przygotowane w sposób profesjonalny, a dołączone materiały dydaktyczne zostały docenione przez uczestników szkolenia. Na pochwałę zasługuje również wprowadzenie elementów weryfikacji wrażliwości sensorycznej uczestników kursu oraz warsztatów, które pozwoliły utrwalić zdobytą wiedzę.
Z przyjemnością polecamy firmę Consumer Insight Consulting oraz Panią Agatę Markiewicz, jako kompetentnego partnera w realizacji szkoleń z zakresu analizy sensorycznej żywności.”

Ms Agata Markiewicz is considered as professional business partner with strong experience in food industry. Her expertise in sensory area, passion for her work and deep understanding of consumer trends are the best recommendations for her future projects recipients.”

„I would like to thank the Consumer Insight Consulting company for their cooperation. As part of the agreement the company has completed: sensory training. Ms. Agata presented the high quality service which were proceeded in an exemplary manner. The scope of training was perfectly matched to my needs. For sure I will use services of Consumer Insight Consulting once again to expand my knowledge of CTI.”

„Professional presentation supported with hard data in combination with demanding sensory test. I could recommend for all newcomers in Food Industry to calibrate the senses and match proper testing technics with the business needs. All basics of sensory test & technics in nutshell plus live training of approval session execution.”

„I had the chance to attend a mini sensory training with Agata. She is very professional and the sensory training was very insightful and interesting! I recommend to follow a sensory training with Agata in particular if working in the food category.”

Szkolenie Sensoryczne I: Podstawy analizy sensorycznej – przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób związanych z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a w szczególności dla kadry zarządzającej, technologów żywności, pracowników marketingu, działu jakości, laboratoriów zakładowych, handlowców jak i pracowników związanych z organoleptyczną oceną produktów w zakładach produkcyjnych.

Na szkoleniu uczestnik pozna:

  • podstawy analizy sensorycznej, definicje i terminologię
  • zasady wykonania badań sensorycznych i przygotowania próbek
  • czynniki wpływające na wiarygodność wyników
  • zasady rekrutacji i weryfikacja zespołu sensorycznego
  • podstawowe metody analizy sensorycznej i ich zastosowanie
  • zasady obowiązujące podczas wykonywania poprawnej degustacji sensorycznej
  • plan badania produktu – połączenie badań sensorycznych z badaniami konsumenckimi
11

Sensoryka jako nauka

22

Ludzkie zmysły

33

Podstawowe metody analizy sensorycznej i ich zastosowanie

43

Zasady degustacji

53

Plan badania produktów

10:00 - 11:0010:00 - 11:00

Sensoryka jako nauka

11:00 - 12:0011:00 - 12:00

Ludzkie zmysły

12:00 - 13:0012:00 - 13:00

Lunch

13:00 - 14:0013:00 - 14:00

Podstawowe metody analizy sensorycznej i ich zastosowanie

14:00 - 14:3014:00 - 14:30

Zasady degustacji

14:30 - 15:0014:30 - 15:00

Plan badania produktów

Poznaj warunki rejestracji i wypełnij odpowiednio formularz zgłoszeniowy:

PRZEJDŹ