WARSZTATY SENSORYCZNE II: DOSKONALENIE W OCENIE ORGANOLEPTYCZNEJ PRODUKTÓW
Dziś dla konsumentów liczy się nie tylko marka, ale przede wszystkim zwracają oni baczną uwagę także na jakość produktu! Dlatego tak ważna jest wiedza na temat analizy sensorycznej i wykonywania poprawnej oceny organoleptycznej. Umiejętność poprawnego przeprowadzania obiektywnej oceny organoleptycznej jest kluczowa na każdym etapie życia produktu: zarówno podczas opracowywania nowego produktu, jak i już po wprowadzeniu go na rynek, aby skutecznie monitorować i dbać o jego jakość podczas regularnej produkcji. Jest to niezmiernie istotna wiedza w branży spożywczej i kosmetycznej! Pamiętajmy, że równie ważne jest kto dokonuje tej oceny organoleptycznej i czy ma ku temu odpowiednie predyspozycje sensoryczne, a często zdarza się, że jednak nie. Miejmy na uwadze, że ta osoba decyduje o JAKOŚCI Państwa produktów, a to ma przełożenie na sprzedaż.
Na warsztatach sensorycznych II „Doskonalenie w ocenie organoleptycznej produktów” uczestnicy przypomną sobie tajniki przeprowadzania poprawnej oceny organoleptycznej pod okiem doświadczonego sensoryka oraz będą mieli okazję uczestniczyć w przygotowanej profesjonalnie degustacji sensorycznej połączonej z obiektywną oceną organoleptyczną, dobraną pod kątem preferencji danego Klienta (w oparciu o jego produkty lub produkty konkurencyjne).
Niebywałym atutem warsztatów jest możliwość wzięcia udziału w profesjonalnych testach sensorycznych mających na celu ponowną weryfikację wrażliwości sensorycznej poszczególnych osób zakończonych indywidualną oceną wrażliwości sensorycznej, która zostanie przygotowana i przesłana po zajęciach.
Warsztaty sensoryczne II: „DOSKONALENIE W OCENIE ORGANOLEPTYCZNEJ PRODUKTÓW” są kontynuacją dobrze znanych Klientom warsztatów sensorycznych „Podstawy analizy sensorycznej & weryfikacja wrażliwości sensorycznej” organizowanych od ponad 10 lat, cieszących się dużym uznaniem i zainteresowaniem. Warsztaty sensoryczne II mają na celu częściowe przypomnienie i rozbudowanie wiedzy zdobytej na warsztatach sensorycznych I. Warsztaty sensoryczne II przede wszystkim skupiają się na części praktycznej (która stanowi aż 90%).
Zapraszam wszystkich Klientów, którzy chcą się doskonalić i podnosić swoja wiedzę z obszaru prawidłowej oceny organoleptycznej w trosce o jakość swoich produktów.
Uwaga! Warsztaty senoryczne II: „DOSKONALENIE W OCENIE ORGANOLEPTYCZNEJ PRODUKTÓW” są organizowane tylko jako szkolenia zamknięte u danego Klienta. Nie organizujemy szkoleń otwartych.
OPINIE O SZKOLENIU
„Szkolenia w formie warsztatów sensorycznych zostały zrealizowane w sposób profesjonalny i interesujący oraz uzyskało wysokie noty wśród mojego zespołu R&D. Został doceniony poziom dydaktyczny i merytoryczny Pani Agaty Markiewicz, jej elastyczność i komunikatywność z grupami szkoleniowymi.”
„Miałam przyjemność uczestniczyć w testach sensorycznych przygotowanych przez panią Agatę Markiewicz. Cenię sobie to spotkanie, bo umożliwiło mi ono profesjonalną identyfikację słabych i mocnych stron z zakresu wrażliwości sensorycznej. Wiedza i świadomość, którą wówczas zyskałam dała mi duże wsparcie w procesie decyzyjnym.”
„The content and the agenda of sensory workshop was tailored to Unilever needs and expectations. The group of participants highly appreciated the expert knowledge, the way of communication, competences and instructive skills of the trainer.
Ms Agata Markiewicz is considered as professional business partner with strong experience in food industry. Her expertise in sensory area, passion for her work and deep understanding of consumer trends are the best recommendations for her future projects recipients.”
„I would like to thank the Consumer Insight Consulting company for their cooperation. As part of the agreement the company has completed: sensory training. Ms. Agata presented the high quality service which were proceeded in an exemplary manner. The scope of training was perfectly matched to my needs. For sure I will use services of Consumer Insight Consulting once again to expand my knowledge of CTI.”
„Professional presentation supported with hard data in combination with demanding sensory test. I could recommend for all newcomers in Food Industry to calibrate the senses and match proper testing technics with the business needs. All basics of sensory test & technics in nutshell plus live training of approval session execution.”
„I had the chance to attend a mini sensory training with Agata. She is very professional and the sensory training was very insightful and interesting! I recommend to follow a sensory training with Agata in particular if working in the food category.”
„Szkolenie zostało zrealizowane zgodnie z przedstawionym harmonogramem, a Pani Agata Markiewicz dała się poznać jako rzetelny i profesjonalny organizator szkoleń tematycznych. Pani Agata Markiewicz prezentowała wysoką wiedzę i kompetencje w zakresie omawianej tematyki, a sposób prezencji omawianych zagadnień zasługuje na wyróżnienie. Ponadto wykazała się dużą otwartością i gotowością do wyjaśniania pytań i wątpliwości, które pojawiały się podczas trwania szkolenia.
Samo szkolenie zostało przygotowane w sposób profesjonalny, a dołączone materiały dydaktyczne zostały docenione przez uczestników szkolenia. Na pochwałę zasługuje również wprowadzenie elementów weryfikacji wrażliwości sensorycznej uczestników kursu oraz warsztatów, które pozwoliły utrwalić zdobytą wiedzę.
Z przyjemnością polecamy firmę Consumer Insight Consulting oraz Panią Agatę Markiewicz, jako kompetentnego partnera w realizacji szkoleń z zakresu analizy sensorycznej żywności.”
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób związanych z analizą sensoryczną i jej zastosowaniem, a w szczególności dla kadry zarządzającej, technologów żywności, pracowników marketingu, działu jakości, laboratoriów zakładowych, handlowców jak i pracowników związanych z organoleptyczną oceną produktów w zakładach produkcyjnych.
Na szkoleniu uczestnik pozna:
- przejdzie przez weryfikację sensoryczną w zakresie zmysłu smaku, węchu, czucia i wzroku
- zostaną przypomniane „złote zasady dokonywania poprawnej oceny organoleptycznej”
- samodzielnie, a także w zespole dokona poprawne oceny organoleptyczne produktów zgodnie z zasadami poznanymi podczas części teoretycznej (portfolio produktów dostosowane do potrzeb i wymagań Klienta: produkty Klienta i/lub konkurencyjne). Pochylenie się nad wybraną kategorią produktów celem zwiększenia wiedzy w danej kategorii i doskonalenie zdolności oceniających osób przez ciągłe doszkalanie
TERMINARZ
DODATKOWE INFORMACJE