Działania marketingowe w procesie rozwoju nowego produktu ONLINE PL
Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób współpracujących z działem marketingu, które chciałyby lepiej poznać i pogłębić swoją wiedzę na temat podstawowych działań marketingowych w procesie rozwoju nowego produktu. Szkolenie w szczególności dedykowane jest kadrze zarządzającej, w tym działom: R&D, sprzedaży, zakupów, jakości, a także pracownikom zakładów produkcyjnych.
Hourly Schedule
- 10:00 - 11:00
- Marketing. Koszt, inwestycja czy źródło oszczędności?
- 11:00 - 13:00
- Unikalne cechy produktu – czyli jak powinniśmy rozumień innowacyjność?
- 13:00 - 14:00
- Rynek docelowy – czyli po co nam wiedza o nabywcach?
- 14:00 - 15:30
- Proces wdrażania vs struktura i model biznesowy firmy
- 15:30 - 16:00
- Kooperacja wewnątrzorganizacyjna – czyli kogo warto zaangażować? – warsztat