• O SZKOLENIU
  • DLA KOGO?
  • PROGRAM
  • AGENDA
  • REJESTRACJA
CEL SZKOLENIA

przekazanie uczestnikom wiedzy na temat  poszczególnych etapów rozwoju produktu w powiązaniu z podstawową wiedzą prowadzenia projektów nad nowymi produktami  oraz ich nazwanie. Każdy etap wymaga zdefiniowania akcji oraz zadań, a także zakłada współpracę pomiędzy różnymi funkcjami w firmie. Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość przejścia poprzez poszczególne etapy w sposób jasny oraz poznają narzędzia pomagające wdrożyć plan innowacyjny u siebie w przedsiębiorstwie.

Co to jest innowacyjna ścieżka?

Każda firma funkcjonuje w zmiennym otoczeniu, a jego dynamika zależy od wielu czynników. Bezpośredni wpływ na każde przedsiębiorstwo ma mikrootoczenie, czyli czynniki konkurencyjne, branżowe, sektorowe, ale także makrootoczenie, czyli czynniki demograficzne, ekonomiczne, polityczno-prawne, społeczno-kulturowe, techniczne, a także przyrodnicze. Dlatego w dzisiejszych czasach nie jest możliwa sytuacja, iż jakiekolwiek przedsiębiorstwo pozostanie w otoczeniu statycznym przez dłuższy czas, gdyż ciągle będzie ono poddawane zmianom. Co za tym idzie przedsiębiorstwa konkurują między sobą wdrażając nowe produkty.

Ale czy zawsze muszą być one innowacyjne i co kryje się dziś pod pojęciem „innowacja”?

Czy budowanie planu badawczego ma sens?

Kto odpowiada za innowacje w przedsiębiorstwie i skąd się biorą?

Na naszym szkoleniu chcemy podjeść do tematu innowacji od strony pracy nad nowymi produktami, sposobu ich opracowywania i zaangażowania poszczególnych działów. Wierzymy, że szybkość reakcji i wprowadzanie produktów na rynek ma znaczenie. Praca nad nowymi produktami to ciągły cykl, który się nie kończy.

Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć na szkoleniu zatytułowanym: INNOWACYJNA ŚCIEŻKA.

Dzięki temu szkoleniu w przyszłości Państwa praca na nowym produktem będzie bardziej ustrukturyzowana, przebiegnie dużo sprawniej, a Państwa produkty będą miały okazję szybciej pojawić się na rynku  i w rezultacie będą Państwo bardziej konkurencyjni!

Szkolenie skierowane jest dla wszystkich, którzy pracują nad rozwojem nowych produktów o różnych funkcjach w przedsiębiorstwie. Szkolenie będzie szczególnie pomocna dla Technologów produktu, marketing product managerów, kierowników działu badań i rozwoju, kierowników działu marketingu.

Na szkoleniu uczestnik pozna:

  • podstawowe zagadnienia projektowe
  • pozna innowacyjną ścieżkę i poszczególne etapy rozwoju produktu w powiązaniu z podstawową wiedzą prowadzenia projektów nad nowymi produktami oraz ich nazwanie
  • przejdzie przez poszczególne etapy ścieżki innowacyjnej poznając w ten sposób jej tajniki, czyli jakie są wymagane akcje, z jakimi działami należy podjąć współpracę, aby proces rozwoju produktu przebiegał planowo i szybko, o czym należy koniecznie pamiętać przy planowaniu innowacji
  • pozna narzędzia pomagające wdrożyć plan innowacyjny u siebie w przedsiębiorstwie
  • weźmie udział w praktycznych zadaniach (business cases) pozwalających lepiej zrozumieć, przyswoić i dzięki temu zapamiętać poznany proces opracowywania nowego produktu
11

Czy praca nad nowymi produktami wymaga struktury?

22

Podstawowe zagadnienia projektowe:

Co to jest projekt i jakie typy projektu mogą występować w przedsiębiorstwie?

33

Propozycja zaprojektowanie innowacyjnej ścieżki

44

Etapy innowacyjnej ścieżki:

  1. Generowanie pomysłów (jak, kto, kiedy?)
  2. Projektowanie produktu
  3. Weryfikacja rynkowa
  4. Wdrożenie
  5. Analiza po-wdrożeniowa
55

Gra strategiczna ``Innowacyjna ścieżka bez tajemnic``

10:00 - 11:0010:00 - 11:00
  • Jak rozumiemy innowacje
  • Co to jest innowacyjna ścieżka i jej struktura
  • Kto jest kim w procesie
  • Koordynowanie procesu innowacji oraz decyzyjność
11:00 - 12:1511:00 - 12:15
  • Projektowanie Innowacyjnej ścieżki z nazwaniem etapów
  • Funkcje
12:15 - 13:2012:15 - 13:20
  • Generowanie pomysłów (kto, jak i dlaczego)
  • Projektowanie produktu
  • Gra
13:20 - 14:0013:20 - 14:00

Lunch

14:00 - 15:2514:00 - 15:25
  • Testowanie produktu
  • Wdrożenie
  • Gra
15:25 - 16:0015:25 - 16:00
  • Analiza po wdrożeniu
  • Gra

Poznaj warunki rejestracji i wypełnij odpowiednio formularz zgłoszeniowy:

PRZEJDŹ

TERMINARZ

Aktualnie niedostępne

DODATKOWE INFORMACJE

Grupy

8-15 osób

Czas trwania

1 dzień

Prowadząca