Co to jest innowacyjna ścieżka?
Każda firma funkcjonuje w zmiennym otoczeniu, a jego dynamika zależy od wielu czynników. Bezpośredni wpływ na każde przedsiębiorstwo ma mikrootoczenie, czyli czynniki konkurencyjne, branżowe, sektorowe, ale także makrootoczenie, czyli czynniki demograficzne, ekonomiczne, polityczno-prawne, społeczno-kulturowe, techniczne, a także przyrodnicze. Dlatego w dzisiejszych czasach nie jest możliwa sytuacja, iż jakiekolwiek przedsiębiorstwo pozostanie w otoczeniu statycznym przez dłuższy czas, gdyż ciągle będzie ono poddawane zmianom. Co za tym idzie przedsiębiorstwa konkurują między sobą wdrażając nowe produkty.
Ale czy zawsze muszą być one innowacyjne i co kryje się dziś pod pojęciem „innowacja”?
Czy budowanie planu badawczego ma sens?
Kto odpowiada za innowacje w przedsiębiorstwie i skąd się biorą?
Na naszym szkoleniu chcemy podjeść do tematu innowacji od strony pracy nad nowymi produktami, sposobu ich opracowywania i zaangażowania poszczególnych działów. Wierzymy, że szybkość reakcji i wprowadzanie produktów na rynek ma znaczenie. Praca nad nowymi produktami to ciągły cykl, który się nie kończy.
Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć na szkoleniu zatytułowanym: INNOWACYJNA ŚCIEŻKA.
Dzięki temu szkoleniu w przyszłości Państwa praca na nowym produktem będzie bardziej ustrukturyzowana, przebiegnie dużo sprawniej, a Państwa produkty będą miały okazję szybciej pojawić się na rynku i w rezultacie będą Państwo bardziej konkurencyjni!
Szkolenie skierowane jest dla wszystkich, którzy pracują nad rozwojem nowych produktów o różnych funkcjach w przedsiębiorstwie. Szkolenie będzie szczególnie pomocna dla Technologów produktu, marketing product managerów, kierowników działu badań i rozwoju, kierowników działu marketingu.
Na szkoleniu uczestnik pozna:
- podstawowe zagadnienia projektowe
- pozna innowacyjną ścieżkę i poszczególne etapy rozwoju produktu w powiązaniu z podstawową wiedzą prowadzenia projektów nad nowymi produktami oraz ich nazwanie
- przejdzie przez poszczególne etapy ścieżki innowacyjnej poznając w ten sposób jej tajniki, czyli jakie są wymagane akcje, z jakimi działami należy podjąć współpracę, aby proces rozwoju produktu przebiegał planowo i szybko, o czym należy koniecznie pamiętać przy planowaniu innowacji
- pozna narzędzia pomagające wdrożyć plan innowacyjny u siebie w przedsiębiorstwie
- weźmie udział w praktycznych zadaniach (business cases) pozwalających lepiej zrozumieć, przyswoić i dzięki temu zapamiętać poznany proces opracowywania nowego produktu
TERMINARZ
DODATKOWE INFORMACJE