Działania marketingowe w procesie rozwoju nowego produktu, Poznań

Działania Marketingowe w Procesie Rozwoju Nowego Produktu

Działania marketingowe w procesie rozwoju nowego produktu, Poznań

  • O SZKOLENIU
  • DLA KOGO?
  • PROGRAM
  • REJESTRACJA
CEL SZKOLENIA

Działania marketingowe w procesie rozwoju nowego produktu

Uczestnicy dowiedzą się, jak we współczesnej organizacji wygląda proces rozwoju produktu, gdzie można napotkać słabe punkty i jak je przezwyciężać. Zadania treningowe skoncentrują się na konkretnych ogniwach w łańcuchu wdrożeniowym i pozwolą odpowiedzieć na często zadawane pytania:

Jaki model działania jest najbardziej efektywny?

Czy w procesie ważniejszy jest system czy ludzie?

Gdzie, poza jakością, należy szukać wartości dodanej produktu?

Czy badania rynku i nabywców są zawsze konieczne?

Jak zaplanować działania marketingowe w procesie rozwoju nowego produktu?

Za co powinien odpowiadać lider projektu?

Zastanawiasz się czy istnieje idealny model rozwoju nowego produktu w organizacji?

Zamierzasz skonfrontować własną ścieżkę działania z innymi praktykowanymi na rynku?

To szkolenie to możliwość poznania użytecznych rozwiązań oraz wymiany opinii i analizy własnego podejścia.

Serdecznie zapraszamy!

Działania marketingowe w procesie rozwoju nowego produktu – szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób współpracujących z działem marketingu, które chciałyby lepiej poznać i pogłębić swoją wiedzę na temat podstawowych działań marketingowych w procesie rozwoju nowego produktu. Szkolenie w szczególności dedykowane jest kadrze zarządzającej, w tym działom: R&D, sprzedaży, zakupów, jakości, a także pracownikom zakładów produkcyjnych.

11

Część teoretyczna

  • Praktyczne modele wdrażania nowości rynkowych w perspektywie zasobów firmy i struktury rynku
  • Kooperacja wewnątrzorganizacyjna w procesie rozwoju nowego produktu
  • Korzyści z analizy rynku docelowego
  • Ewaluacyjność organizacji w procesie wdrażania
    Komunikacja wewnętrzna
22

Część praktyczna

  • Poznanie różnych metod wprowadzania produktu na rynek: 2 etapy, 3 działania, 6 kroków
  • Formułowanie wartości dla odbiorcy (USP, RTB)
  • Sposoby komunikacji unikalnych cech produktu

Poznaj warunki rejestracji i wypełnij odpowiedni formularz zgłoszeniowy:

PRZEJDŹ

Harmonogram / Schedule

10:00 - 11:00
Marketing. Koszt, inwestycja czy źródło oszczędności?
11:00 - 13:00
Unikalne cechy produktu – czyli jak powinniśmy rozumień innowacyjność?
13:00 - 14:00
Rynek docelowy – czyli po co nam wiedza o nabywcach?
14:00 - 15:30
Proces wdrażania vs struktura i model biznesowy firmy
15:30 - 16:00
Kooperacja wewnątrzorganizacyjna – czyli kogo warto zaangażować? – warsztat
Tagi:

Data / Date

15. 07. 2020

Czas / Time

10:00 - 16:00

Koszt / Cost

1000 zł

Język / Language

Polish/Polski

Lokalizacja / Location

Poznań

Prowadząca / Trainer:

Sylwia Piskulska