Marketing nie dla marketerów, Poznań

marketing nie dla marketerów

Marketing nie dla marketerów, Poznań

  • O SZKOLENIU
  • DLA KOGO?
  • PROGRAM
  • REJESTRACJA
CEL SZKOLENIA

Marketing nie dla marketerów

Jego uczestnicy dowiedzą się, jak we współczesnej organizacji definiowane są zadania i cele marketingowe. Czym jest ta dyscyplina wiedzy i w jaki sposób przekłada się na kondycję firmy. Szkolenie odpowie na szereg ciekawych pytań:

Czy marketing jest źródłem kosztów czy źródłem oszczędności?

Co łączy, a co dzieli marketing z innymi działami w organizacji?

Po czym można poznać dobrego marketingowca?

Dlaczego warto wejść w buty Klienta?

Kogo należy kochać, konsumenta czy produkt?

Po co produktowi wartość dodana?

Marketing nie dla marketerów

Chciałbyś efektywniej współpracować z działem marketingu?

Zamierzasz lepiej poznać specyfikę tego obszaru pracy?

A może Twoim celem jest uruchomienie pracy zintegrowanej?

To szkolenie to dobry początek burzenia mitów i stereotypowego podejścia do marketingu. To również trening budowania dojrzałości w podejściu do pracy zintegrowanej.

Serdecznie zapraszamy!

Marketing nie dla marketerów – szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla wszystkich osób współpracujących z działem marketingu, które chciałyby lepiej poznać i pogłębić swoją wiedzę na temat mechanizmu i podstawowych metod działania tej branży. Szkolenie w szczególności dedykowane jest kadrze zarządzającej, w tym działom: R&D, sprzedaży, zakupów, jakości, a także pracownikom zakładów produkcyjnych.

11

Część teoretyczna

  • Znaczenie i transformacja marketingu we współczesnej organizacji
  • Praktyczne wskazówki dotyczące sprawnej komunikacji z marketingiem
  • Kluczowe umiejętności dobrych marketerów
  • Strategia marketingowa – cele, kluczowe elementy i korzyści dla organizacji
  • Segmentacja oraz analiza potrzeb i oczekiwań Klientów
  • Budowa przewagi konkurencyjnej
22

Część praktyczna

  • Metoda analizy konsumenta – Mapa Empatii
  • Sposoby definiowania i komunikacji wyróżników produktowych
  • Poznanie podstaw z briefem produktowym – jako narzędzia komunikacji wewnętrznej i źródła założeń koncepcyjnych

Poznaj warunki rejestracji i wypełnij odpowiedni formularz zgłoszeniowy:

PRZEJDŹ

Harmonogram / Schedule

10:00 - 11:00
Marketing. Koszt, inwestycja czy źródło oszczędności?
11:00 - 13:00
Strategia Marketingowa. Jak Ma Się PowerPoint Do Życia?
13:00 - 14:00
Centrum zainteresowania. Kochać konsumenta czy produkt?
14:00 - 15:30
Na placu budowy przewagi konkurencyjnej. Jak się wyróżnić?
15:30 - 16:00
Marketingowe mity. W co nie warto wierzyć?
Tagi:

Data / Date

15. 07. 2020

Czas / Time

10:00 - 16:00

Koszt / Cost

1000 zł

Język / Language

Polish/Polski

Lokalizacja / Location

Poznań

Prowadząca / Trainer:

Sylwia Piskulska