INSIGHT – czyli tak właściwie co?
Czego chcą konsumenci?
Czym są „insighty”, jak są one wykrywane i jak te „insighty” są wykorzystywane?
Jak mogą być opracowane skuteczne działania marketingowe ze spostrzeżeń konsumentów –„consumer insightów”?
Jakie są rodzaje spostrzeżeń?
Prowadzenie biznesu przy użyciu trafnych spostrzeżeń – dlaczego jest to ogromnie ważne i jak to dobrze robić?
Czym jest Consumer Technical Insight? Dlaczego CTI jest tak bardzo ważny w procesie wdrażania nowego produktu na rynek?
Jak spostrzeżenia są wykorzystywane do rozwoju nowych produktów/ulepszania obecnych?
Jeżeli również Ciebie nurtują te pytania i chciałbyś dowiedzieć się więcej na ten temat w praktyczny i zrozumiały sposób, a dodatkowo dowiedzieć się więcej na temat metodologii CTI to właśnie to szkolenie będzie idealne dla Ciebie.
Serdecznie zapraszamy!
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które pragną dowiedzieć się więcej na temat pojęć związanych z „consumer insight”, a w szczególności dla kadry zarządzającej, działu R&D, pracowników marketingu, działu jakości, handlowców.
Na szkoleniu uczestnik:
- pozna co to jest „insight”, definicje i terminologię
- dowie się, jak i gdzie szukać „insightów”, pozna ich rodzaje i jak je weryfikować
- zdobędzie wiedzę na temat narzędzi i umiejętności w celu wykrycia spostrzeżeń
- kierowanie biznesem dzięki spostrzeżeniom („leading with insight”)
- dowie się, jak stać się bardziej wnikliwym, aby osiągnąć sukces
- otrzyma praktyczną wiedzę na temat metodologii CTI – Consumer Technical Insight do wykorzystania w swojej pracy
- pozna przykłady biznesowe
- przejdzie przez praktyczne ćwiczenia
TERMINARZ
Wkrótce dostępne
DODATKOWE INFORMACJE